Gunn Elin

Diddij

Forumet er livet
Hvordan går det? Ruger du enda??

jaaaaa....[:'(] Sliter litt med kynnerer og masrier, så energien er litt dårlig kan man trygt si. Jeg skulle skrevet til dere i mange dager nå. For jeg er jo her inne å sniker myyyye. Men gidder nesten ikke røre tastaturet. Følger jo noen av dere p facebook også, så er nok flinkere til å skrive til dere der. Og så går det litt tid inne på scraphaugen nå som stafetten er igang. Så jeg må bare beklage for at jeg ikke har kommentert alt det fine dere har laget de siste ukene. Lover å komme sterkere tilbake snart [:)]

ORIGINAL: Gunn Elin

jaaaaa....[:'(] Sliter litt med kynnerer og masrier, så energien er litt dårlig kan man trygt si. Jeg skulle skrevet til dere i mange dager nå. For jeg er jo her inne å sniker myyyye. Men gidder nesten ikke røre tastaturet. Følger jo noen av dere p facebook også, så er nok flinkere til å skrive til dere der. Og så går det litt tid inne på scraphaugen nå som stafetten er igang. Så jeg må bare beklage for at jeg ikke har kommentert alt det fine dere har laget de siste ukene. Lover å komme sterkere tilbake snart [:)]

Åååååh, der var du ja [:)] Så godt å "se" deg igjen [:)]
Håper det skjer noe snart, vet SÅÅÅ hvordan du har det nå, ikke lenge siden jeg satt der selv.
Lykke til når det plutselig skjer snupp[:)]
Klemmepå[;)]

Jeg heier på deg! [:)] Håper du får møtet nurket snart, slik at du slipper disse dumme masriene. De er så sliiiitsomme!

Klart det går mye tid på scraphaugen, det er jo ikke annet å forvente.. Og det minnet meg på at jeg faktisk har glemt å sjekke hva som er ukens oppgave.. [:o] Det må jeg gjøre imorgen, for jeg må jo få levert snart! [8D]

Masse lykke til med den forestående fødselen Gunn Elin!! Blir nok såå godt å endelig få møte lille nurket [:D]

Uff...Den siste tiden er så slitsom...Men du får trøste deg med at det er ikke lenge igjen til du ser den nye skatten din....

Tenk så spennende...[:)]

Tenker den lille vil vise seg løpet av uka som kommer...(rett rundt Onsdag den 10/11)[:D][;)]

Back
Topp