Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Cherrox om vinter, crocs nå om sommeren. Er ikke særlig begeistret for crocs sånn ellers, men støvlene er helt fantastiske og lette. Vurderer Dock boots til høst/vinter igjen, har hørt mye bra om det. Klassiske støvler synes jeg blir for klamme.
Dock boots med Kaptein Sabeltann. Prøvde å overtale han til noen lettere nå i sommer, de var jo gull i vinter med ullsåle i, men jeg føler de blir varme selv uten ullsålen i. Men de med Kaptein sabeltann var de eneste han ville ha, så da fikk han de Jeg har forøvrig forete gummistøvler selv, og når det regner så mye så er det jo godt å være litt varm på bena også. Det er ikke mange dager regnet er varmt i Norge.
Har fa Mc Kinley, passe lette støvler med godt grep i sålen.
Har hatt Dock boots, aldri igjen, så dårlig grep i sålen og ble super glatte å gå med på vått fjell/ våte steiner..
Vurderer om vi skal kjøpe nye støvler til sommeren. Har vært noen dager med regn nå og jeg synes selv det virker ok å ha støvler med for. Har bisgaard og viking fordi mamma har handlet