Gummistøvler

Cherrox om vinter, crocs nå om sommeren. Er ikke særlig begeistret for crocs sånn ellers, men støvlene er helt fantastiske og lette. Vurderer Dock boots til høst/vinter igjen, har hørt mye bra om det. Klassiske støvler synes jeg blir for klamme.

Kamik? Eller noe sånt? Ihvertfall støvler som er litt høyere i skaftet og har solide såler med spor, f eks viking.

Dock boots med Kaptein Sabeltann. Prøvde å overtale han til noen lettere nå i sommer, de var jo gull i vinter med ullsåle i, men jeg føler de blir varme selv uten ullsålen i. Men de med Kaptein sabeltann var de eneste han ville ha, så da fikk han de :) Jeg har forøvrig forete gummistøvler selv, og når det regner så mye så er det jo godt å være litt varm på bena også. Det er ikke mange dager regnet er varmt i Norge.

Barna har som regel gummistøvler fra spar kjøp:)

Har fa Mc Kinley, passe lette støvler med godt grep i sålen.
Har hatt Dock boots, aldri igjen, så dårlig grep i sålen og ble super glatte å gå med på vått fjell/ våte steiner..

Vurderer om vi skal kjøpe nye støvler til sommeren. Har vært noen dager med regn nå og jeg synes selv det virker ok å ha støvler med for. Har bisgaard og viking fordi mamma har handlet:p

Back
Topp