Gummistøvler

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Tenkte å gå til innkjøp av gummistøvler til bhg start, men hvilke er gode?

68bafcb723c7bfee6dc47cc1b4689646

Karl har disse fra Viking. Er knallfornøyd med dem. De er litt lave og det gjør at han går veldig bra med dem. Brukt de masse og ikke blitt våt nedi,noe jeg frykta når de er lave :-)

68bafcb723c7bfee6dc47cc1b4689646

Karl har disse fra Viking. Er knallfornøyd med dem. De er litt lave og det gjør at han går veldig bra med dem. Brukt de masse og ikke blitt våt nedi,noe jeg frykta når de er lave :-)

Hvor er de kjøpt? :)

Åssen er de for han å gå med? Har lest at mange snubler mye i støvler fordi de er stive. Så veldig kjekt ut at du kan stramme inn øverst der da :)
De virker veldig gode å gå med, går en del lavere på ankelen enn vanlige, noe jeg tror gjør de mer behagelige å gå med og ikke så "voldsomme" som vanlige støvler kan bli :-)

Så at Coop hadde tilbud på crocs gummistøvel som visstnok var best i test, noen som har prøvd disse? Var ekstremt lette

Kjøpte bare "vanlige" på en skobutikk vi. Går fint med dem og ser så behagelig ut som det kan gjøre med støvler synes jeg da:p

Vi har fra Viking. Men de har tendens til å gli av, så bruker de lite. Jeg synes gore-tex skoene fra viking er bedre, de er litt høye ved anklene så hun blir ikke våt med de og regnbukse.

ImageUploadedByBV Forum1436357534.188151.jpg
Havna på disse som var best i test og i tillegg på tilbud :) utrolig lette!!

Jeg har skikkelig lyst på crocksstøvler til meg selv :p Har viking. Har et par fra reflex også, men de er utrolig smale :o

Croks liker ikke jeg. De er jo ren plastikk, blir så klamt. Bedre med de som det er litt stoff inni synes jeg.

Vi har reflex :)

Back
Topp