3 Hjerter Forelsket i forumet 4 Mar 2012 #1 aaa hmmmm, loff med smoer og skinke, andre med matlyst for tida ?
Havets fru Forelsket i forumet MAI 2013 4 Mar 2012 #2 Heldig du er! :-) Her er det ingen matlyst.. Må tvinge i meg mat.. Kjekt å høre at du har matlyst, kunne svært ønske meg det!;-)
Heldig du er! :-) Her er det ingen matlyst.. Må tvinge i meg mat.. Kjekt å høre at du har matlyst, kunne svært ønske meg det!;-)
Emlas Flørter med forumet 4 Mar 2012 #4 Spiser heile tiden:O er kvalm konstant. Å prøver å spise bort kvalmen. Så kommer nok til å gå opp litt mer denne gang:/
Spiser heile tiden:O er kvalm konstant. Å prøver å spise bort kvalmen. Så kommer nok til å gå opp litt mer denne gang:/
Rugekasse Glad i forumet Sommerfuglene <3 4 Mar 2012 #5 Vet ikke helt.... Jeg blir fort sulten men av en eller annen grunn utsetter jeg bare det å spise! Sært... *gå og hente frokost*
Vet ikke helt.... Jeg blir fort sulten men av en eller annen grunn utsetter jeg bare det å spise! Sært... *gå og hente frokost*