gulvvask..

Citti

Forumet er livet
Nå har jeg vasket gulvet (parkett) med jif mopp og jif moppspray. Så gikk jeg over med litt helt hvitt papir og det var fortsatt skittent![>:] Det jif greiene funker jo ikke[8|]

Jeg har ikke sånn klut og "gammeldags" stang..

Hva bruker dere? Eller noen som bruker jifmopp eller lignende og er fornøyd?

bruker vanlig mopp og trekker bort fuktigheten med sånn nal sak..... det gjr susen[;)]

jeg vaskerr på "alle 4"[8D]med bittelitt grønnsåpe eller no jiff greie..og salmiakk inne på badet[;)]

Jeg bruker vanlig mopp med stang[:D]

Det hjelper mye å vaske uten såpe noen ganger, for grønnsåpe og ajax legger igjen en hinne på laminat/parkett.
Etter endel gulvvask, vil det ta sinnsykt lang tid å få det helt rent igjen. Vaska annenhver gang med kun vann.

ORIGINAL: Gunni

Det hjelper mye å vaske uten såpe noen ganger, for grønnsåpe og ajax legger igjen en hinne på laminat/parkett.
Etter endel gulvvask, vil det ta sinnsykt lang tid å få det helt rent igjen. Vaska annenhver gang med kun vann.

Det har jeg lagt merke til!! [>:] 
Må begynde med det jeg også da... Irriterende å vaske og så ser det skittent ut likevel!! [:@] 

ORIGINAL: diruT

ORIGINAL: Gunni

Etter endel gulvvask, vil det ta sinnsykt lang tid å få det helt rent igjen. Vask annenhver gang med kun vann.

Det har jeg lagt merke til!! [>:] 
Må begynde med det jeg også da... Irriterende å vaske og så ser det skittent ut likevel!! [:@] 

Dette gjelder vinylbelegg også.

ORIGINAL: Kavring1

noen ganger må jeg ha grønnsåpe lukta i huset... men stort sett
bruker jeg enjo med vann, og tørker over etterpå.

Fyll en skål med grønnsåpe og sett bak et bilde eller ei potteplante...

Back
Topp