Gulvteppe

Eneste gulvteppet vi har er bilmatte på minis rom :p

Har ei under stuebordet; sånn shaggy matte "alle" hadde for noen år siden.
Tuppa har ei lita ei rosa matte på rommet sitt.
Også har ei ei foran dusjen.

Har et under stuebordet, korthåret grått shaggyteppe, et i yttergangen og et i garderoben ;-)

Vi har like korthårede tepper under hhv salongbordet og spisebordet. Ellers har barna matte på rommet (gulvkaldt å leke rett på gulvet). Har også løper i gangen oppe og nede.

Vi har ett offwhite ullteppe under sofaen som ikke lenger er mye offwhite :p
Også har vi ett stort rundt teppe foran 2 stoler i en annen del av stua.
Det er fortsatt i samme farge, beige.

Begge gutta har bilmatte på rommet sitt, også har vi en under spisebordet og en "hundematte" for å fange opp etter hunden når han kommer inn.

Har flatt ullteppe under salongbordet.. Tåler ikkje noen ting.. Ink vasking :( dårlig kjøp.. Har hund som spiser mat rester etter barna eller så får eg bare håpe det ikkje blir sølt drikke på det :p har hatt det i 3 uker.. Veldig fint da :p men lite praktisk med snart 3 barn og stor hund :p

Har ei "hard" gulvmatte under det ene stuebordet (som flettetaktig i beige/brun farge). Hadde et shaggy under det andre bordet, men ble så lei av all skitten i det med to små barn, så det kvittet vi oss med forrige uke. Nå er jeg litt usikker på om vi skal kjøpe matte eller ikke for å ha der igjen, syns gulvet er så fint her, så kan gjerne vise det mer frem ;p Ellers har barna et par matter med biler og bilveier på rommene sine, og vi har ei matte i yttergangen som suger til seg litt vann/snø/skitt :)

Jeg har under stuebordet:) har et som heter "spring" fra house doctor :)

Sønnen har et stripete fra Sebra, og så har vi et grått ullteppe i kjellerstua.

Frøkna har et lite rosa og lilla teppe med hjerter på rommet sitt.

Storebror et lite rundt og grønt teppe.

På stua har vi faktisk et teppe i den delen av stua som ungene leker. Så ikke gulvet er så kaldt når de sitter der. Et i grått, svart og hvitt fra jysk.

Planen var egentlig å ha det under stuebordet, men er glad det ikke er der :-P

Dette under stuebordet. Resten av stuen er hvit og grå så farger passer inn.

ImageUploadedByBV Forum1456570109.785281.jpg

Har egentlig lyst på gulvteppe sånn nedenfor sofa elns, men det blir så mye smuler og hundehår og kliss fra ting hun spiser osv så nei :P Kanskje når jeg blir pensjonist.

Back
Topp