Gulv på stue

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Hva har dere og er dere fornøyde eller ikke? Hva hadde dere valgt hvis dere skulle lagt nytt gulv på stuen i dag? :)

Laminat! Ville aldri hatt noe annet.. tåler det meste av søl og det blir aldri hakk :)

Hva har dere og er dere fornøyde eller ikke? Hva hadde dere valgt hvis dere skulle lagt nytt gulv på stuen i dag? :)
Har parkett, neste blir laminat når ungene blir større. Det tåler mer. Det kommer jo litt synd og grus inn, så parketten er ripet opp her og der. Synes likevel ikke så godt pga mønster og farge i parketten.

Laminat:)

Vi har laminat. Bygget hus for noen år siden og det var det mest budsjettvennlige. Hadde parkett tidligere og savner det - mykt og lunt å gå på.. litt mer vedlikehold, men dog..

Har lyst laminat gulv og fornøyd med det. Slitesterkt. Hadde mørkt gulv der vi bodde før og aldri mer mørkt gulv! Alt støv synes på det.

Laminat og varmefolie. Vi har kvalitetslaminat med trestruktur, i en lys, kald farge. Misliker helt glatt laminat, så viktig for oss at det var litt tekstur på gulvet. Gulvet er slitesterkt, pent og behagelig å gå på. Fått utrolig mange positive tilbakemeldinger på gulvet :)

Har voksa furugulv, det ser helt j****** ut.. Det får riper bare man ser litt hardt på det. Neste gulv blir laminat, ikke den rimeligste typen.

Vi har dyr matt parkett. Er 12 år gammelt. Flere dyr innom, vanvittig mange ommøbleringer og 3 barn. Det er pent å se på enda. Men legger jeg meg ned på gulvet så ser jeg noen riper i overflaten på det. Parkett er mykere da.

Men nå legge til at jeg kjenner noen med nyere laminat som nå bytter til parkett fordi laminaten ble så stygg med dyra. De velger da dyrere parkett som vi har.

Last edited:
Laminat. Parkett er mer behagelig, men det venter vi med til vi er ferdige med barn- tenker jeg

Back
Topp