Gulv i dusjen...

*Kjærlighet2*

Glad i forumet
Har fliser på badet og i dusjen, skal sette inn glassdører i dusjen og lurer på om det finnes noe en kan lime på eller feste på gulvet i dusjen som ligner på sånne gode steiner (sånne fliser som mange bruker i dusjen) til å stå på??? Eller om man må rive opp de flisene som er for så å legge nye...[8|][8|][8|]

å det leter jeg og etter... så denne tråden må jeg følge med på

vil tro man kan legge oppå!? man kan jo legge nye fliser over gamle, så hvorfor ikke[8|] regner med du tenker på mange små, runde "stener" liksom? vil jo bli en forhøyning inni dusjen i forhold til resten av gulvet da..... tror det er best å høre med evt flisbutikk!? [;)]

ORIGINAL: proudmummy

vil tro man kan legge oppå!? man kan jo legge nye fliser over gamle, så hvorfor ikke[8|] regner med du tenker på mange små, runde "stener" liksom? vil jo bli en forhøyning inni dusjen i forhold til resten av gulvet da..... tror det er best å høre med evt flisbutikk!? [;)]

Flisene på gulvet her helt hvite og helt fine, så trenger i grunnen ikke skiftes ut...

dytt

ORIGINAL: Pearls

fliser som ligner på stein eller steiner? tror det nesten hadde vært bedre å dratt til noen som selger sånn :) da får dere sett det live istede på bilder.

Ja men lurte på om det fantes noe en kunne bruke oppå eller om flisene evt må rives og legge nye[:)]

Hvis du hogger opp flisene Kunn i dusjen så ødlegger du menbranen under og må ta hele baderomgulvet,men kan sikkert legge dem oppå flisene som er fra før,men jeg har testa slik dusj med med sånne steiner syns ikke det var noe behagelig å stå på ]

dytt

Back
Topp