Gulv fra ikea!?

Jupp, har det på soverommene. Der er vi liksom ikke så mye, så det burde holde til den bruken.
Spanderte på oss skikkelig gulv i oppholdsrommene. Eller, gulv som koster iallefall 10 ganger mer...[8D]

ORIGINAL: Jadasåneida

Jupp, har det på soverommene. Der er vi liksom ikke så mye, så det burde holde til den bruken.
Spanderte på oss skikkelig gulv i oppholdsrommene. Eller, gulv som koster iallefall 10 ganger mer...[8D]

Aha..
Ja, vi tenker da å legge i stue,kjøkken,kjellerstue og en trappegang!

Tror nok vi blir å satse på ikeagulv... de har jo 15års garanti da.... så de må jo være OK ?

Flere med synspunkt?

*lurer også*

vi har kjøpt til soverommene i 2 etg, men ville ikke hatt de på sliterom som stue, kjøkken osv. Vi har et mellom billig i stue, gang kjøkken og jeg angrer på at vi ikke valgte bedre kvalitet. 

Vi har det på det ene soverommet.
Men det er kunn fordi vi ville ha noe billig fordi det skal rives om noen år, men det er et helt greit gulv.

Men hadde ikke lagt laminat hvis det var et gulv vi hadde tenkt å beholde..... Da ville jeg heller valgt pakket

Har parkett fra Ikea i mellomgangen og to av soverommene.  Og det knekker i skjøtene. [:@] ja man har 10 års garanti så lenge man tar vare på kvitteringen. Men tviler på det dekker den tiden det tar å rive opp igjen gulvet og alt som må rives ned pga det. eks lister.
I mellomgangen vår har vi da 7 dører. og når vi nå IGJEN må skifte gulvet må vi rive ned alle dørlistene og gulvlistene [:@] skader på listene som kommer av dette dekker IKKE gulvgarantien til Ikea

Så anbefaler deg ikke å kjøpe Ikea gulv om det skal brukes hvor en er mye.. Gjesterom og slikt er sikkert helt greit.

Jeg har Tundra i stue, gang og soverom.
men jeg har dette mørke:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20137078

Får utrolig mye skryt hvor fint det er iallefall[:)]

Har kun hatt det i et år, så hvor god kvalitet det egentlig er vet jeg ikke, men det har ingen synlig slitasje ennå og var veldig enkelt å legge.

Når det er så billig så tenkte jeg heller at jeg kan da bare legge nytt gulv om ti år[;)]

lurer fortsatt.. ser at Ikea har flere typer.. Hvilke er det dere har erfaringer med?

vi la det i leiligheten vår der vi bodde før
var helt greit men hadde ikke lagt det i stuen igjen, det ble veldig fort "rifter" i laminaten og vi flyttet ganske kort etter. så jeg tenker nok at det ikke er så veldig god kvalitet.
vi har kjøpt gulv til huset vårt nå, der har vi parkett i stua og har kjøpt laminat i gangen, men har da kjøpt alloc til 210 kr kvm

Har i stua og soverum, kjempefornøyd[:)]

ORIGINAL: zarafina

Har i stua og soverum, kjempefornøyd[:)]

så bra! HVilken type ahr dere?

dytte

Vi har akkurat det gulvet i stuen og på 2 av soverommene.. Har 2 gutter som er glad i å leke med biler og det kan man se [8D] Hatt gulvet i 2 år nå og er kommet en del riper idet. Er ikke veldig tydelige.
Satser på at det holder noen år til, synes hvertfall det er ett veldig fint gulv [:)]

spennende! og fristende!

Vi kjøpte ikea gulv til kjøkkenet vårt. Har hatt det i 3 år nå. Ser fortsatt helt nytt ut! Ikke en ripe eller noe slitasje i det hele tatt! Vi kjøpte det fordi vi ikke hadde planer om å bo her så veldig lenge, så derfor gadd vi ikke bruke så mye penger. Men har blitt positivt overrasket! 

ORIGINAL: Siljemor_82

Vi kjøpte ikea gulv til kjøkkenet vårt. Har hatt det i 3 år nå. Ser fortsatt helt nytt ut! Ikke en ripe eller noe slitasje i det hele tatt! Vi kjøpte det fordi vi ikke hadde planer om å bo her så veldig lenge, så derfor gadd vi ikke bruke så mye penger. Men har blitt positivt overrasket! 

kjøpte dere også det billigste?

Back
Topp