Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også kun hvit. Men fått gult igår og idag kun ved lutinus resterSorry, ingen anelse. Det som kommer ut her er kun kritthvit etter Litinus. Men hun overlege på sykehus sa til meg at det er vanlig med masse utflod og slim i svangerskapet.
Hadde du gjennom hele? For hos meg oppstod det plutselig nå i uke 10Jeg hadde masse gul utflod i forrige svangerskap. Innimellom så det ut som snørr
Håper dette er tilfellet hos meg også. For jeg hadde ikke sånt ordentlig gul før igår:/Altså... Jeg har hatt gul, grønn, hvit, blank, grå, svart, rosa og rød. Dette er med crinone som er litt annerledes, men likevel.
Sluttet med progesteron rundt uke 10 og etter det har det vært helt normalt
Hadde du gjennom hele? For hos meg oppstod det plutselig nå i uke 10
Slutta brått. Plutselig var de tomme på alle apotekene der jeg bor så jeg hadde ikke tilgang på mer. Konkluderte selv med at det skulle uansett ikke være nødvendig, så jeg bare sluttet og hadde ingen komplikasjoner (500 kr spart derimotHåper dette er tilfellet hos meg også. For jeg hadde ikke sånt ordentlig gul før igår:/
Trappa du ned lutinus eller slutta du brått?
Jeg har hatt gul utflod mange ganger hittil, noen ganger skikkelig slimete, som snørr. Ikke noen andre ting som lukt etc så tenker det er helt normalt Kroppen gjør mye rart når man er gravid har jeg funnet ut, slår meg til ro med det
Det er så betryggende å høre at andre har opplevd det samme og at det har gått bra. Takk nydelige dereJa, men nå gikk jo ikke jeg på noe da. Dette varierte igjennom hele svangerskapet! Men innimellom kom det såpass at jeg var sikker på at jeg blødde. Men neida, bare masse guggete utflod
Å ja skjønner. Har tenkt å trappe ned til denne uka så slutte uken etter.Slutta brått. Plutselig var de tomme på alle apotekene der jeg bor så jeg hadde ikke tilgang på mer. Konkluderte selv med at det skulle uansett ikke være nødvendig, så jeg bare sluttet og hadde ingen komplikasjoner (500 kr spart derimot