Gult slim/utflod

Ja, har da kommet meg hit fra 3+2. :happy: Testet positiv 7dpo, så har vært sikker en stund :hilarious:

Ja, går fort med fotballtrening, håndball, skole, jobb og casa del chaos hjemme:hilarious::hilarious::hilarious:

Haha, er bare kos med mange barn! :) Merker jo at jeg ikke får sittet lenge og slappet av, men det får gå :hilarious:
Er 16 mnd mellom mine to gutter, så de blir jo pseudotvillinger. Var ikke sjalusi her i hus, men jeg merket det var litt tøft i sykdomsperiode foreks.

Koselig da med en av hvert kjønn:Heartbigred Hadde vært veldig koselig med ei jente her men jeg er så sikker på at det blir gutt så forbereder meg på et fotballag :wav

Så koselig. ❤❤ spennende å se hva tiden vil bringe. :-) ❤❤
Ja, under sjukdom så vil det bli tungt kan jeg tro. Men morro å høre at alt er greit og står bra til med så mange barn. Tøft ❤❤

Så koselig. ❤❤ spennende å se hva tiden vil bringe. :) ❤❤
Ja, under sjukdom så vil det bli tungt kan jeg tro. Men morro å høre at alt er greit og står bra til med så mange barn. Tøft ❤❤
Ja, er veldig koselig med mange barn :Heartred

Gleder meg veldig til å se dem med en attpåklatt, og ikke minst 3åringen som vil vokse mye på det :happy::happy:

Jeg opplevde sist gang, at det plutselig rant ut masse gult når jeg reiste meg opp. Tror det er normalt, skjer mye rart der nede..

Back
Topp