Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

OkayJa, det sto og i babyverden-appen at det var vanlig i uke 7 eller 8.

Må bare si at jeg digget setningen med at høna er forkjølaNokså vanlig!!
Noen ganger skulle man tro at høna var forskjøla. Hehe for jeg har hatt dette i begge svangerskapa mine. Jeg er i uke 30 nå. Og det er masse gul/grønt slim. Noenganger gjennomsiktig. Men kan være noe av slimproppen som går, det er normalt. Det danner seg nytt i hele graviditeten. (Spurte jormor om dette sist)
Jeg har aldri opplevd så mye rart av utflod før jeg ble gravid. Og alt startet fra tidlig graviditet til slutten på graviditeten. Så dette er ikke noe å bekymre seg for![]()

Må bare si at jeg digget setningen med at høna er forkjøla
Så for meg nys fra nedentil![]()
ja, men det ser jo ut som snørr mange ganger nedentil når man tørker seg. Hehe, vannvittig når man må tørke seg nesten begge veier for å fjerne dette gul grønne slimet 
mye rart disse hønene får gå igjennom når man går gravid

HahahahaHahahaja, men det ser jo ut som snørr mange ganger nedentil når man tørker seg. Hehe, vannvittig når man må tørke seg nesten begge veier for å fjerne dette gul grønne slimet
mye rart disse hønene får gå igjennom når man går gravid
![]()

Hahahaha
I know! Ble litt "ugh" når jeg tørket meg
Dævver
Hvor langt er du på vei?![]()

OkayHehe, kjenner meg igjen ❤
Jeg er 30uker og 4 dagertiden går fortere nå så lenge man har en liten en fra før. Han er 18mnd. Så rekker ikke tenke på så mye annet enn å måtte stramme bekkenet og løpe etter han
Du da?![]()

Okay
Er i uke 6 så ikke langt på nær enden som du er
Har tre gutter i hus på 3, 7 og 8 så rekker ikke mye sofa-pauser
Mye frem og tilbake, i tillegg til 100% jobb, så kjenner det nok etterhvert![]()

Ja, har da kommet meg hit fra 3+2.Uke 6 er en god start! Må alltid starte en plass. Men graviditeten går fort når man har barn fra før. Man rekker jo nesten ikke å bekymre seg for noe heller. Plutselig så har man en baby til å løpe etter. Hehe. Oi så gøy, så dette blir baby nr 4. Så koselig! Da har du mye å gjøre om dagene. Nesten så jeg blir stressa bare av tanken på så mange aktive barn. Men er kjempe koselig med barn.
Har du et lite ønske om jente denne gangen da? Er jo ikke så viktig med kjønnet bare den lille er frisk og rask
Jeg fikk gutt i 2018. Og nå i mai 2020 så blir det jente hvis ultralyd dama sa riktig da..❤ men vet ikke om nr 3 babyen skal komme så tett, hvis det er planer om flere barn. Men hvordan er det å få baby nr 2, når man har 1 fra før? Alltid lurt på dette og gruer meg til det skjer. Lite tid igjen å grue seg på. Men jeg ser for meg mye sjalusi og mye dårlig samvittighet xD
Testet positiv 7dpo, så har vært sikker en stund 

Hadde vært veldig koselig med ei jente her men jeg er så sikker på at det blir gutt så forbereder meg på et fotballag 
SåpassMye her også
Bare hatt det i dag, så håper ikke dette bli daglig dose med slim 

Ah, egentlig godt å høre at det er normaltHelt ekstreme mengder her også![]()

Ah, egentlig godt å høre at det er normalt![]()
Godt å vite det er ufarlig og vanlig