Gult slim/utflod

Jeg har hatt det ikke alle svangerskapene mine :wacky:

Sniker fra september -

jeg har hatt det siden før positiv test :bag: still going strong, er 13+2 i dag :angelic:

Nokså vanlig!! :laughing025
Noen ganger skulle man tro at høna var forskjøla. Hehe for jeg har hatt dette i begge svangerskapa mine. Jeg er i uke 30 nå. Og det er masse gul/grønt slim. Noenganger gjennomsiktig. Men kan være noe av slimproppen som går, det er normalt. Det danner seg nytt i hele graviditeten. (Spurte jormor om dette sist)

Jeg har aldri opplevd så mye rart av utflod før jeg ble gravid. Og alt startet fra tidlig graviditet til slutten på graviditeten. Så dette er ikke noe å bekymre seg for :-)

Ja, det sto og i babyverden-appen at det var vanlig i uke 7 eller 8.

Hadde det hele forgje svangerskap og er begynt gjen nå

Nokså vanlig!! :laughing025
Noen ganger skulle man tro at høna var forskjøla. Hehe for jeg har hatt dette i begge svangerskapa mine. Jeg er i uke 30 nå. Og det er masse gul/grønt slim. Noenganger gjennomsiktig. Men kan være noe av slimproppen som går, det er normalt. Det danner seg nytt i hele graviditeten. (Spurte jormor om dette sist)

Jeg har aldri opplevd så mye rart av utflod før jeg ble gravid. Og alt startet fra tidlig graviditet til slutten på graviditeten. Så dette er ikke noe å bekymre seg for :)
Må bare si at jeg digget setningen med at høna er forkjøla :hilarious::hilarious::hilarious:

Så for meg nys fra nedentil :hilarious::hilarious::hilarious:

Må bare si at jeg digget setningen med at høna er forkjøla :hilarious::hilarious::hilarious:

Så for meg nys fra nedentil :hilarious::hilarious::hilarious:

Hahaha :laughing025 ja, men det ser jo ut som snørr mange ganger nedentil når man tørker seg. Hehe, vannvittig når man må tørke seg nesten begge veier for å fjerne dette gul grønne slimet :laughing021:laughing021 mye rart disse hønene får gå igjennom når man går gravid:laughing021:laughing021

Hahaha :laughing025 ja, men det ser jo ut som snørr mange ganger nedentil når man tørker seg. Hehe, vannvittig når man må tørke seg nesten begge veier for å fjerne dette gul grønne slimet :laughing021:laughing021 mye rart disse hønene får gå igjennom når man går gravid:laughing021:laughing021
Hahahaha:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

I know! Ble litt "ugh" når jeg tørket meg :hilarious::hilarious::hilarious:

Dævver:hilarious::hilarious:

Hvor langt er du på vei? xsmile9

Hahahaha:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

I know! Ble litt "ugh" når jeg tørket meg :hilarious::hilarious::hilarious:

Dævver:hilarious::hilarious:

Hvor langt er du på vei? xsmile9

Hehe, kjenner meg igjen ❤
Jeg er 30uker og 4 dager :-) tiden går fortere nå så lenge man har en liten en fra før. Han er 18mnd. Så rekker ikke tenke på så mye annet enn å måtte stramme bekkenet og løpe etter han :laughing021
Du da? :)

Hehe, kjenner meg igjen ❤
Jeg er 30uker og 4 dager :) tiden går fortere nå så lenge man har en liten en fra før. Han er 18mnd. Så rekker ikke tenke på så mye annet enn å måtte stramme bekkenet og løpe etter han :laughing021
Du da? :)
Okay :hilarious:

Er i uke 6 så ikke langt på nær enden som du er :hilarious:

Har tre gutter i hus på 3, 7 og 8 så rekker ikke mye sofa-pauser :hilarious:
Mye frem og tilbake, i tillegg til 100% jobb, så kjenner det nok etterhvert :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Okay :hilarious:

Er i uke 6 så ikke langt på nær enden som du er :hilarious:

Har tre gutter i hus på 3, 7 og 8 så rekker ikke mye sofa-pauser :hilarious:
Mye frem og tilbake, i tillegg til 100% jobb, så kjenner det nok etterhvert :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Uke 6 er en god start! Må alltid starte en plass. Men graviditeten går fort når man har barn fra før. Man rekker jo nesten ikke å bekymre seg for noe heller. Plutselig så har man en baby til å løpe etter. Hehe. Oi så gøy, så dette blir baby nr 4. Så koselig! Da har du mye å gjøre om dagene. Nesten så jeg blir stressa bare av tanken på så mange aktive barn. Men er kjempe koselig med barn.

Har du et lite ønske om jente denne gangen da? Er jo ikke så viktig med kjønnet bare den lille er frisk og rask :-)

Jeg fikk gutt i 2018. Og nå i mai 2020 så blir det jente hvis ultralyd dama sa riktig da..❤ men vet ikke om nr 3 babyen skal komme så tett, hvis det er planer om flere barn. Men hvordan er det å få baby nr 2, når man har 1 fra før? Alltid lurt på dette og gruer meg til det skjer. Lite tid igjen å grue seg på. Men jeg ser for meg mye sjalusi og mye dårlig samvittighet xD

Helt ekstreme mengder her også:smiley-angelic006

Uke 6 er en god start! Må alltid starte en plass. Men graviditeten går fort når man har barn fra før. Man rekker jo nesten ikke å bekymre seg for noe heller. Plutselig så har man en baby til å løpe etter. Hehe. Oi så gøy, så dette blir baby nr 4. Så koselig! Da har du mye å gjøre om dagene. Nesten så jeg blir stressa bare av tanken på så mange aktive barn. Men er kjempe koselig med barn.

Har du et lite ønske om jente denne gangen da? Er jo ikke så viktig med kjønnet bare den lille er frisk og rask :)

Jeg fikk gutt i 2018. Og nå i mai 2020 så blir det jente hvis ultralyd dama sa riktig da..❤ men vet ikke om nr 3 babyen skal komme så tett, hvis det er planer om flere barn. Men hvordan er det å få baby nr 2, når man har 1 fra før? Alltid lurt på dette og gruer meg til det skjer. Lite tid igjen å grue seg på. Men jeg ser for meg mye sjalusi og mye dårlig samvittighet xD
Ja, har da kommet meg hit fra 3+2. :happy: Testet positiv 7dpo, så har vært sikker en stund :hilarious:

Ja, går fort med fotballtrening, håndball, skole, jobb og casa del chaos hjemme:hilarious::hilarious::hilarious:

Haha, er bare kos med mange barn! :) Merker jo at jeg ikke får sittet lenge og slappet av, men det får gå :hilarious:
Er 16 mnd mellom mine to gutter, så de blir jo pseudotvillinger. Var ikke sjalusi her i hus, men jeg merket det var litt tøft i sykdomsperiode foreks.

Koselig da med en av hvert kjønn:Heartbigred Hadde vært veldig koselig med ei jente her men jeg er så sikker på at det blir gutt så forbereder meg på et fotballag :wav

Last edited:
Back
Topp