Gult slim og smerter

Seawave

Elsker forumet
Jeg merker en sammenheng mellom når jeg har mye gult slim (minner om EL slim, bare litt gulere), og skarpe smerter i livmorhalsen.
Dette har kommet i perioder di siste to ukene, og jeg er litt redd for om livmortappen min er litt svak dette svangerskapet? At slimproppen driver og kommer ut hele tiden. Blir livredd for at det skal bety at noe er galt eller øke rissikoen for SA.

Jeg merker en sammenheng mellom når jeg har mye gult slim (minner om EL slim, bare litt gulere), og skarpe smerter i livmorhalsen.
Dette har kommet i perioder di siste to ukene, og jeg er litt redd for om livmortappen min er litt svak dette svangerskapet? At slimproppen driver og kommer ut hele tiden. Blir livredd for at det skal bety at noe er galt eller øke rissikoen for SA.

I mitt forrige svangerskap hadde jeg gul utflod som rant når jeg reiste meg. Uten smerter. Var ingenting farlig for meg, men alltid lurt å sjekke om du er usikker. ❤

I mitt forrige svangerskap hadde jeg gul utflod som rant når jeg reiste meg. Uten smerter. Var ingenting farlig for meg, men alltid lurt å sjekke om du er usikker. ❤
Er vel det at det kommer med smerter som bekymrer meg.
Ganske mye smerter i natt og i dag. Skal spørre om UL, men spørs om dem vil gjøre det siden det ikke er det jeg er innlagt for... Men får jo heller ikke oppsøkt fastlege siden jeg er på sykehus :shifty:

Ganske mye smerter i natt og i dag. Skal spørre om UL, men spørs om dem vil gjøre det siden det ikke er det jeg er innlagt for... Men får jo heller ikke oppsøkt fastlege siden jeg er på sykehus :shifty:
Jeg har ingen erfaring med det du spør om, men når jeg har vært innlagt på sykehuset i svangerskapet har jeg fått veldig god hjelp. Det du spør om er svangerskapsrelatert så vil tro de hjelper deg/svarer deg om de kan :)

Enig med "ønsker nr 3" du er jo på sykehuset, så dem må jo sjekke deg. Spesielt når det er svangerskaps relatert, tar jo ikke lange tiden å sjekke. Hva kan fastlegen gjøre, henvise deg tilbake til sykehuset?

Tok det opp, fikk beskjed av sykepleier at smerter er vanlig. Ingenting skjedde...

Tok det opp, fikk beskjed av sykepleier at smerter er vanlig. Ingenting skjedde...

Herregud, det er jo ikke så mye for å fått en ul da. Det er jo bedre for deg å få vite at den lille har det bra :/ Så bare spør neste du om dette ikke gir seg ❤️

Det roa seg litt. Håper det var uskyldig.
Fortsatt litt innimellom, men ikke like mye

Er du fortsatt innlagt? Har du spurt noe mer om hva det kan komme av?
Ja, er innlagt, men mye hjemme. Er på sykehuset mandag, onsdag og fredag (07.30-21.30). Ellers hjemme :-)
Har ikke fått tatt det opp noe mer, dem hadde det så travelt i gårkveld. Skal se om jeg får prøvd meg igjen i morgen

Fikk UL nå, på grunnlag av at det er greit å vite at det fortsatt er liv der inne mtp alt jeg går igjennom med kvalmen og sykehusinnleggelse. Og alt var helt topp med det lille frøet :rolleyes:

Fikk UL nå, på grunnlag av at det er greit å vite at det fortsatt er liv der inne mtp alt jeg går igjennom med kvalmen og sykehusinnleggelse. Og alt var helt topp med det lille frøet :rolleyes:

Ååå det var godt å høre! :joyful:

Så bra <3 De er heldigvis greie med hyppige ultralyder med oss som har HG. Fint å få en påminnelse på at det er verdt det når det står på som verst. :)

Er du tilfeldigvis noe forstoppet eller treg i magen? Hos meg får jeg utrolig vondt i livmorhalsen når det er mye avføring som presser fra endetarmen, akkurat som om livmorhalsen blir forskjøvet.

Back
Topp