trenger litt hjelp her![&o] fikk nettopp en telefon fra barnelege på sykehuset om att gulsot prøvene til vesle gutten min fortsatt var høye, 279, og att de ville ha flere prøver på tirsdag og ha han inn til vurdering på poliklinikken. dette var den 3 prøva, og de har gått ned, men siden han nå er 16 dager gammelt så måtte de finne ut av hvorfor han fortsatt har høye verdier med bilrubin, hun snakket om mulig infeksjon eller noe med leveren hans[:(] jeg blir så utrolig redd og prøvde å finne ut noe om det på nettet, og når jeg leste om det stod det att opphopninger av bilrubin kunne føre til varig hjerneskade!![:(][:(][:(][:(]
er det noen her som vet noe om dette med gulsot da de er så gamle, kjenner noen eller har barn selv som har opplevd dette? uff, kjenner jeg blir helt ødelagt av å tenke på det her og da jeg prøvde å ringe opp igjen til barnlegen så hadde hu gått for dagen! [X(]
er det noen her som vet noe om dette med gulsot da de er så gamle, kjenner noen eller har barn selv som har opplevd dette? uff, kjenner jeg blir helt ødelagt av å tenke på det her og da jeg prøvde å ringe opp igjen til barnlegen så hadde hu gått for dagen! [X(]