"Gulrot"-baby

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Andre som har erfaring med gulsott her? Vesla har hatt høye bilirubin prøver og i dag fikk jeg vite at hun ligger rett under grensen for behandling :-( Skal inn til barnelege nå snart å få vite mer om når vi skal ta neste prøve osv.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare at hun skal ligge i lyskasse for seg selv uten meg liggende ved seg :-( Hun har ikke forlatt sengesiden med meg annet enn når hun tar blodprøver.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ingen erfaring med det. Hvordan gjekk det hos barnelegen? Håper hun slipper behandling, skjønner at det vil være vanskelig å ha henne borte fra deg. Så jeg sender deg en god klem og god bedring til vesla.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min har det.. Vi lå rett under ny innleggelse! Men ho er veldig trøtt og slækk, sover nesten hele dagen.. Men fått beskjed om å kle av henne og legge hu i dagslys.. Var på ny kontroll idag og verdien er gått mer ned.. Heldigvis! :)

Hvordan gikk det hos legen tro??

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Var ikke hos legen, fikk beskjed av sykepleier at vi skulle ta ny prøve kl 19, så den har vi tatt og vi venter svar på. Heldigvis er behandlingen oppdatert, det var før i gamle dager at babyene måtte på eget rom i spesial lyskasse. Nå får de en madrass de skal ligge på i sengen sin, så kan ligge på rom med meg viss det skal vise seg at hun trenger behandling :-)

Vesla her sover hele tiden unntatt da hun vokner til mat ca 1 gang i timen, men har vært verre i dag, da har jeg måtte vekket henne til måltid

Pass på at hun spiser mye. Hun må få tisset og bæsjet ut avfallsstoffene.

Vår lillegutt lå to ganger i lyskasse. Den sto inne på rommet med oss. Unntatt den natten han lå i den.

Legg hun i krybben ved vinduet. Mest mulig dagslys.

Min lille lå lys et døgn.... men så har jeg ikke hatt min ved min side i det hele tatt siden fødsel heller da... SOM jeg gleder meg til å komme hjem fra sykehus!!

Var ikke hos legen, fikk beskjed av sykepleier at vi skulle ta ny prøve kl 19, så den har vi tatt og vi venter svar på. Heldigvis er behandlingen oppdatert, det var før i gamle dager at babyene måtte på eget rom i spesial lyskasse. Nå får de en madrass de skal ligge på i sengen sin, så kan ligge på rom med meg viss det skal vise seg at hun trenger behandling :-)

Vesla her sover hele tiden unntatt da hun vokner til mat ca 1 gang i timen, men har vært verre i dag, da har jeg måtte vekket henne til måltid

Så bra at hun kunne ligge med deg! :) Hadde også reagert sterkt hvis min ikke kunne ligget med meg!

Prøven hennes i går kveld hadde heldigvis gått ned, slik at hun slapp lys :D Tatt ny kl 08 som vi venter svar på, er den fin så er det rett hjem :D

Vil hjem til pumpa mi!!!! Du hellige brystspreng!!!

Vil hjem til pumpa mi!!!! Du hellige brystspreng!!!

Har de ikke pumpe på sykehuset? :/

Har de ikke pumpe på sykehuset? :/

Jo, det har de. Men pumpene går på rundgang, så du har den liksom ikke på samme måte som du har din egen hjemme, disponibel når du måtte ønske uten å ringe på noen :-)

Og barnelegen godkjente prøven og at vi kunne reise hjem, så jeg er overlykkelig!! :D

Så bra:D god tur hjem! Kos dere:)

Skjønner :)

Så braaa:D god tur hjem^^ <3 <3

Back
Topp