gulrøtter

Superteam

Forumet er livet
jeg har plutselig begynt å spise ca en halv-1 kg gulrøtter om dagen! Har pågått i en liten uke! Men så hører jeg at det ikke er bra med for mye?

Hmm! Hva er for mye??? det er veldig godt med gulrøtter!! :P

mmmm

og hvorfor er det ikke bra med for mye?

Noen som vet?

hvor mye kan jeg spise uten at det er for mye??

alt med måte heter d vel.. haha..

men gulrot er ikke d værste man kan spise da.. må bare vaske di sjikkelig.. slik er d med all jord grønnsaker, for i jord finnes toxomoplose (eller hvordan d skrives) 

men jeg vet egentlig ikke hvor mye er for mye....

jeg skreller de bare jeg! Føler vel det holder hehe!

ja det er godt med gulrøtter!! Men vil ikke ha en gul unge:P

hehehe! Mamma sin pica var gulrøtter, men hun har ikke hatt noen gule barn tror jeg..

ORIGINAL: Superteam 16.10.10

jeg har plutselig begynt å spise ca en halv-1 kg gulrøtter om dagen! Har pågått i en liten uke! Men så hører jeg at det ikke er bra med for mye?

Hmm! Hva er for mye??? det er veldig godt med gulrøtter!! :P

mmmm

og hvorfor er det ikke bra med for mye?

Noen som vet?

hvor mye kan jeg spise uten at det er for mye??

Gulrøtter inneholder mye a-vitamin, det er derfor man ikke skal spise "for mye" gulrøtter når man er gravid.... Aner ikke hva som er for mye da[8D]

jeg er glad jeg er blitt så glad i gulrøtter nå på slutten da! Pga da er det lettere for meg å venne meg av chips, sjokolade, og alt det andre crapet jeg spiser:P

har spist en halv pose med gulrøtter allerede i dag.. så tror ikke jeg skal ha fler! selv om det ligger en uåpnet pose i kjøleskapet hehe! Får ta å kjøpe meg noen epler osv på butikken etterpå! det er vel ikke farlig:P Når jeg en eller annen gang klarer å få meg selv opp av sofan.. Slappfisk? JAH!! :)

ORIGINAL: Nikki.

ser ikke noe farlig i det....[:)]
man er på slutten og skal snart ha disse små..
er jo som når man er forkjølet og hiver innpå doser med c vitaminer-kroppen tar opp det den trenger og skiller ut resten. er nok sånn med gulrøtter også...

kos deg du! bedre dett enn flere kg med snop!=)
en fin dille!
ligger i familien da[8D][:D] siden din mor også hadde det

ja tror ikke det skader så alt for mye, men kan jo spise litt epler og innimellom da:P

Mamma hadde vel dilla hele svangerskapet hun! Jeg har plutselig begynt for en liten uke siden! :) Men det er jo heldigvis sunt :D

hehe=)
så lenge du har dilla så trenger kroppen din det.. kroppen får jo ofte et kick på det den mangler..

jeg blir helt gal når jeg ser et epletre,hehe!=) finner ikke gode nok epler i butikken,hehe... jeg er alt for mye på snop for tiden=((( huff

jeg spiser for mye snop hele tiden jeg :/ Men må slutte med det når hun er ute! Gidder ikke forbli en hval!! Jeg skal ned igjen ;) men godt å kose seg under graviditeten syntes nå jeg :)

samme tenker jeg...
kg og trening kan man tenke på siden...=)

men du ser da nå så slank og flott ut!=) så det er nok ikke så galt! men seff-du kjenner nok kg som er kommet på i svagerskapet!

men bra du oxo spiser snop...hehe!
jeg beveger meg jo ikke-omtrent ikke noe.. føler hele kroppen disser nå[8D] alt untatt magen[:D]

folk som ikke kjenner meg sier "du har ikke lagt på deg så mye da" " du har jo ikke så stor mage"
Men jeg som veide 62 og er 174 høy før jeg ble gravid, og som veier 84 nå med fortsatt 5 uker igjen, både ser og merker det godt på kroppen! Og nå i det siste har vannet og begynt å komme! Dobbelthaka blir større og ja... så jeg føler meg som en hvaaal! :P Men jeg er mye på sofan jeg og.. godteri er hverdags ca.. Så er jo mye min feil og da! Men jeg er ikke den personen som liker å leve på tørt knekkebrød og vann! Nei takk :P

skjønner godt du har bodd på sofan du som er så dårlig.. huff! Kan ikke være mye gøy! Skal nok bli godt når det er over ja :D

Jeg hadde dilla på gulrøtter i mitt forrige svangersskap,spiste veldig mye gulrøtter på slutten av svangerskapet. Og når sønnen min ble født hadde han gulsot. Først var han veldig mørk i huden, og etter noen dager ble han mer gul. Vet ikke om dette har noen sammenheng, men har hørt flere som har fått unger med gulsot etter å ha spist mye gulrøtter i svangersskapet.

har også dilla på gulerøtter!!godt å høre det er flere [:D][:D][:D]

Har også dilla på bensin, jif skurekrem, alle rengjøringsmidler og sprit, antibac....Freaky ass...haha

Back
Topp