Gulping

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Gulper babyene deres? Min gulper ingenting! Trodde alle gulpa litt hvertfall. Vi har nok altfor mye babyklær, de blir jo ikke møkkete! Holder hvertfall med et skift om dagen. Kan bli litt melkesøl bare, men ellers er det jo ingenting.

Er ikke alle babyer som gulper, og tro meg, du kan være glad! Er slitsomt både for baby og foreldre med mye gulp. Klesskift er ikke nødvendigvis det morsomste de vet disse små :P

Jeg har hatt to gulpeunger, og gjett om vi vaska klær, kluter, møbler, tepper og etterhvert gulv...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke foreløpig, men her har ikke melka kommet enda heller.

Vi hadde tre skift i går, et bæsje. Hun hadde bæsja fra livet og ned, det var helt ekstremt, så et mer vanlig bæsje seg ut og så tissa hun på seg (de har stoffbleier på seg her nede helt til de har tisset).

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke storebror gulpa en eneste gang, så må ikke bli mye gulp :) blir vel oftest mest gulp hvis de får mme og? Siden de ofte får 'for mye' mat om gangen. Lettere å regulere ved amming. Det jeg har fått høre en gang hvertfall, veit ikke om det er tilfelle :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha, hun gulpa faktisk en gang idag da:) Er glad for at hun ikke gulper nor særlig, eneste er at jeg får litt dårlig samvittighet for at vi har så mye klær. Får jo sikkert ikke brukt alt. Har ikke kjøpt så mye, men med gaver og arv i tillegg blir det en del.

Hun er bare en dag og gulper masse... Har skiftet fem ganger i dag! Håper det går seg til etterhvert :)

Tror ikke storebror gulpa en eneste gang, så må ikke bli mye gulp :) blir vel oftest mest gulp hvis de får mme og? Siden de ofte får 'for mye' mat om gangen. Lettere å regulere ved amming. Det jeg har fått høre en gang hvertfall, veit ikke om det er tilfelle :)

Tror det er litt hipp som happ. ;)

Jeg har hatt to gulpebarn og to som ikke har gulpet noe særlig. Jeg må jo innrømme at det er litt lettere å slippe unna den gulpen ;)

Hun er bare en dag og gulper masse... Har skiftet fem ganger i dag! Håper det går seg til etterhvert :)
Frøkna mi gulpa masse første dagen, men så ga det seg. Brukte bare sykehusklærne da for å "spare" de vi hadde med:)

Back
Topp