Gulping!

Cindrella

Forelsket i forumet
Snuppa gulper så innmari mye når hun får pupp. Men kun en fin rap når hun får flaske . Er jo avhengig av at hun ikke gulper puppemelka da?!?? Argh. For jo samme melk på flaske. Mer luft via meg kanskje?

Jeg mener å ha hørt at de gulper vekk det overflødige jeg.:) Så kan jo virke som hun får nok melk fra deg.:)

Kan være at hun har feil tak når hun drikker fra deg? Eller at melka kommer mye lettere fra deg og hun dermed svelger mer luft? Eller omvendt? Eller at hun trenger mer tid enn du gir henne for å rape? Her får jeg ikke alltid rap med en gang, da hjelper det å legge ham litt ned på ryggen for så å ta ham opp på skulderen igjen med armene og haka opp. Gulping i store mengder er ikke gøy :(

Jeg synes det hjelper litt på vesla her å la henne ligge rolig noen minutter før jeg tar henne opp for å rape. Akkurat som om hun ikke vil ha noe trykk/press på magesekken rett etter at hun har spist..

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Kan være at hun har feil tak når hun drikker fra deg? Eller at melka kommer mye lettere fra deg og hun dermed svelger mer luft? Eller omvendt? Eller at hun trenger mer tid enn du gir henne for å rape? Her får jeg ikke alltid rap med en gang, da hjelper det å legge ham litt ned på ryggen for så å ta ham opp på skulderen igjen med armene og haka opp. Gulping i store mengder er ikke gøy :(
Tror nok det er sugetaket her.. Får ikke nok bryst i munn. Øve øve øve;)

Jeg synes det hjelper litt på vesla her å la henne ligge rolig noen minutter før jeg tar henne opp for å rape. Akkurat som om hun ikke vil ha noe trykk/press på magesekken rett etter at hun har spist..

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13
Lurt det skal jeg prøve ;)

Her gulper han vanvittig mye, vet ikke hva som hjelper på han her enda nei..

Han her gulper også vannvittig mye etter pupp. Tenkte å ta det opp med helsesøster på fredag, så kan jo si ifra om jeg får noen gode tips. ;)

Back
Topp