Gulping

roni

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med nyfødte som har sprutgulp??casper har begynt med dette nå og vet ikke hva jeg skal gjøre for å unngå dette..

Hei :)
Da sønnen min var så liten gulpet han enormt mye. Ikke så mye sprut gulp, men mengden var mye. Jeg gikk ikke så mye hjelp ang dette. Jeg prøvde og få han til og rape hver gang han hadde spist og lot han ligge stille en stundt uten ig snu og vende så mye på han, for da kom det ofte lettere opp igjen. Ikke noe hyggelig når det er slik. Jeg husker jeg var redd han ikke fikk i seg nok mat, men han gjorde det :) Hva med og ringe helsesøster? Hun kan sikkert hjelpe deg :) Håper det ordner seg :)

♡Termin 15 juli♡

Har ikke fått noen helsesøster enda men kanskje jordmoren jeg har hatt i svangerskapet kan ha noen svar.er også redd for at han ikke får i seg nok mat,men han sover og er rolig så han virker jo fornøyd:)prøver å ta pause under måltidet men ikke lett å få han til å slippe puppen:)er nøye med at han raper også men som oftest kommer sprutgulpen mens han har puppen i munn..

Har ikke fått noen helsesøster enda men kanskje jordmoren jeg har hatt i svangerskapet kan ha noen svar.er også redd for at han ikke får i seg nok mat,men han sover og er rolig så han virker jo fornøyd:)prøver å ta pause under måltidet men ikke lett å få han til å slippe puppen:)er nøye med at han raper også men som oftest kommer sprutgulpen mens han har puppen i munn..

Det er vel et bra tegn at han sover godt og er rolig :) Jordmoren din kan sikkert hjelpe deg ja :) Ring henne og hør. Det er så vondt og gå og bekymre seg. Og kan hun ikke hjelpe deg kan hun sikkert fortelle deg hvem du kan kontakte for og få hjelp :) Lykke til Roni! :-) Håper alt går bra med dere ellers :)

♡Termin 15 juli♡

Vesla mi slet enormt med dette husker jeg.
Det eneste vi kunne gjøre for å hjelpe til var kun å ta flere pauser under ammingen og rape henne flere ganger under matingen.
Forsøkte også å holde henne ''oppreist'' en stund etter matingen - altså ikke legge henne ned så kjapt etter måltid.

Back
Topp