Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her også... Er det ikke typiskJa, til tider veldig mye. Det hender jeg lurer på hvor mye som egentlig er igjen nede i den lille magen.
Prøver å være flink og huske å legge gulpekluten på skulderen, men det glemmes titt og ofte - og er stort sett da det kommer mest gulp.
* æpp'n *
Får hun mm? Glemmer hvem som ikke får og får;-) hvis hun er blid og fornøyd ville jeg ikke bekymret meg. Tilby mer mat selv om hun har gulper (leste det) tar hun mer er hun jo fortsatt sulten. Og de sier jo at de får for mye mat når de gulper. De sier at hvis de sprutgulper masse og gjerne lenge etter måltid at man skal være litt OBS, tror ikke du trenger å bekymre degTror dere at de får i seg nok mat når de gulper så mye? Blir litt usikker, for Lille legger ikke på seg så mye som hun egentlig bør. Men hun er stort sett blid og fornøyd da...
Får hun mm? Glemmer hvem som ikke får og får;-) hvis hun er blid og fornøyd ville jeg ikke bekymret meg. Tilby mer mat selv om hun har gulper (leste det) tar hun mer er hun jo fortsatt sulten. Og de sier jo at de får for mye mat når de gulper. De sier at hvis de sprutgulper masse og gjerne lenge etter måltid at man skal være litt OBS, tror ikke du trenger å bekymre deg![]()