Gulping

Kinaputten

Glad i forumet
Bare lurer på om det er flere av babyene/barna som fortsatt gulper? M gulpet masse, og da mener jeg masse-masse, fram til hun var ca 4-5 måneder. Brukte flere bodyer og ørten smekker hver dag. Sånn er det ikke lenger. Men fortsatt gulper hun både støtt og stadig, og gulpekluten må alltid med. På slutten av dagen ser bodyen skikkelig grisete ut (om vi ikke har skiftet, da). Er det ikke på tide at det gir seg snart?

samme her.. jr gulpet masse som ''liten'':) og gulper fortsatt.. stadig vekk faktisk.. håper det gir seg snart:)

Her har han gulpet lite fra han ble født.

Lest at de kan gulpe mye frem til de går, først da strekkes magen skikkelig ut og lukkemuskelen strammer seg slik den skal.

Her gulper han, eller det er mer spying. Han spyr hvis han skriker mye, han spyr hvis han får litt for mye mat, han spyr hvis han har litt lft han ikke har fått opp før han får kveldsflaska, han spyr hvis det blir for store biter i middagen osv. Det er slitsomt Og det er noe han nettopp har begynt med egentlig! Da han var mindre gulpa han ingenting!

Her gulpet vi en del i begynnelsen. men når jeg tok senga høyre opp ved hodet så ga det seg etterhvert. vet ikke ikke om det var det som gjorde at hun sluttet å gulpe på dagen. men det ga seg ihvertfall[:)] Hun kan gulpe en sjelden gang nå også, men da kommer det bare opp pitelite vann. sikkert fordi hun har drikket for mye vann.
Men sønnen min gulpet masse, ville nesten kalle det spyde. satt i vippestolen og spiste grøt og etter en stund sto fontenen ut av munnen hans. vasket og skiftet på han og han spiste videre. Men husker ikke hvor gammel han var før det avtok.

Nicolai har aldri gulpet noe særlig, og nå er det riiiiimelig sjelden.

prøver å forklare sambo at hvis N gulper har hatt fått for MYE mat.....[8|]  knis[8D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Det hender han fremdeles gulper noe, men det gjør meg ingenting. I starten måtte jeg jo alltid ha med skift til meg og 3-4 til han + 400 gulpekluter bare jeg skulle ut i butikken. 

Akkurat sånn[;)]

Hun her kan plutselig gulpe oransj guffe (les: middagsglass) flere timer etter måltidet. Og også etter at hun har spist f. eks grøt. Altså at hun greier å gulpe opp det som ligger nederst i magen (middagen) forbi det oppå (grøten). Fascinerende, egentlig!

ORIGINAL: Kinaputten

Hun her kan plutselig gulpe oransj guffe (les: middagsglass) flere timer etter måltidet. Og også etter at hun har spist f. eks grøt. Altså at hun greier å gulpe opp det som ligger nederst i magen (middagen) forbi det oppå (grøten). Fascinerende, egentlig!

Dette gjør mini av og til også!!! Skjønner ikke hvordan han får det til... [8|] Ganske så fascinerende ja!

Back
Topp