Gulpetrollet mitt

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Gulper babyene deres mye? den siste uka har Julie gulpet kjempe mye, så hun må gå med smekke hele tiden.. Hun sikler også, og da kommer det sånne hvite klumper ut liksom. Noen ganger står spruten ut av munnen hennes, så jeg må skifte bukse på henne flere ganger om dagen! 

Gjør deres babyer det også eller? Håper det går over snart [;)]

ÅÅå Nora-Kristine er håpløs om dagen...Det kan gå timer etter mat og når jeg  først fjerner smekken så kommer det er skikkelig sprut som treffer alle klærne[:'(]

Thea har begynt å gulpe mye de siste ukene ja... uff... De verste dagene skifter hun og jeg klær minst 1 gang.... og det er noen ganger ordentlig sprut gulping.
Håper det gir seg snart.. er litt kjedelig når vi er borte hos andre.

Dette høres kjent ut, Lene går også med smekke hele tiden, hvis ikke må hun skifte mange ganger om dagen..

Jeg har gulp i håret, på genseren (både på ryggen og brystet) og buksen de gangene hun gulper på det verste. Har alltid en hånduk ell i nærheten når hun spiser, og når hun leker på gulvet, har hun en klut under hodet.. Alt er vått vått vått.

Pass på at de ikke gulper så mye at de mister vekt, det var det eneste helsesøster var bekymret for da jeg sa hun gulper myyyyyyyyyyyyyyyyyye (men det var ingen fare her altså)

Håper det snart går over

jenta mi gulpa mye, også med sprutbrekkninger... her hjalp det når hun fikk tenner....????? ikke spørr meg hvorfor...   [:)]

Linnea gulpet veldig mye før, men heldigvis har hun sluttet. Men hun sikler istedenfor nå da.. [&:]

Her var det ein del gulping for ei stund sidan, men no har det gitt seg. Veit ikkje korfor.... [&:]. Men som fruluna seier så er det blitt meir sleving...  men, men, noko må vi jo ha og stri med!!! [:D]

Er heldig jeg da..som har hatt 3 barn som ikke gulper/gulpet, med unntak av et par ganger[;)]
Nå går det heller i sikling, ja, og Talina synes visst at hendene er veeeeldig god å sutte/spise på

Er heldigvis nesten slutta å gulpe nå ja, kommer litt av og til. Men han tar det igjen med å sikkle noe enormt. Er helt våt i ansiktet når han gnur hendene sine i munnen for deretter å dra de rundt på kinnene...[:D]

Stine slever veldig mye, men gulper så og si ikke. Litt kommer det hvis vi legger henne for tidlig på magen etter hun har spist. Bortsett fra det kommer det ikke gulp.

Sånn  er det her også.. Begge mine har vært kjempegulpete.. Kan gå i hvertfall 10 bodyer på en dag her.. såååå kjedelig.. blir en del vask.. men håper det snart gir seg på Ida nå.. kjedelig når de skal være så utrolig gulpete.. føler vi stinker gulp konstant her. hehe.. men men.. ingen ordentlig baby gulper pleier nå vi å si da.. hihi.. [:D]

Back
Topp