Gulper

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
I det siste har jeg begynt å gulpe. Særlig når jeg bøyer meg ned. Det er så ekkelt. Hele munnen fylles. Sikkert livmoren som presser på magesekken eller noe sånn. Jeg er ikke kvalm, det bare skjer. Er det noen av dere som opplever dette?

Huff, ja :(:( hørs kjennt ut. Lukemuskelen mellom spiserøret og magesekken blir mer slapt i svangerskapet pga hormonet relaxin. Derfor kommer mageinnholdet lettere opp i spiserøret. Blir ofte værre jo større man blir siden babyen/livmoren presser mer og mer på. Hos meg skjer det ofte når jeg akkurat har spist.

Her skjer det også når jeg akkurat har spist..spesielt om jeg bøyer meg fremover. Skulle rydde leker på gulvet rett etter middag i går, det var ikke så lurt :o

Haha. Gleder meg til fortsettelsen. 5 måneder igjen til termin. Dette er en av de ekkle baksidene med å være gravid. Men godt det ikke bare er meg. Jeg ba samboeren min om å bøye seg ned og ta på skoene til 2 åringen da vi skulle ut etter middag idag. Tok ikke sjansen :)

Leste dette innlegget, og tenkte at det gjelder ikke meg. Var deretter på kaffe og kaker hos mamma og pappa. Og hva kjenner jeg, jo gulping. Jeg tenkte bare F*** ikke meg også!!!

Hehe ;) så ja kjenner meg igjen :P

Leste dette innlegget, og tenkte at det gjelder ikke meg. Var deretter på kaffe og kaker hos mamma og pappa. Og hva kjenner jeg, jo gulping. Jeg tenkte bare F*** ikke meg også!!!

Hehe ;) så ja kjenner meg igjen :p

:joyful::joyful: Velkommen i det "gode" selskap o_O

Hehe ;) så ja kjenner meg igjen :P
Hahaha. Måtte le litt nå. Kanskje det er en forbannelse over denne tråden :p men gud hvor ubehagelig det er.

Hahaha. Måtte le litt nå. Kanskje det er en forbannelse over denne tråden :p men gud hvor ubehagelig det er.

Hehe! Jeg satser på at det kun var forbigående. Har slitt så med kvalme, og endelig blitt bra, så kjenner at gulping ikke er helt velkomment!!! ;)

Back
Topp