Gulper opp alt

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hjelp...den lille gulper/spyr plutselig opp all melka:( Har ikke skjedd før, men nå i kveld kom alt i retur for hver mating. Noen som har dette eller vet hvorfor?

Her gulper lille opp det meste virker det som, men slik har han vært fra dag 1. Jeg holder han i litt oppreist stilling 20-30 min etter måltid, legger jeg han ned renner det ut masse 5-6 ganger. Så blir han sulten rett etterpå :o Men som sagt har min vært slik hele tiden, mistenker litt umoden refleks nedi der. Vet ikke helt hvorfor jenta di plutselig begynner å gulpe. Virker fin i formen ellers?

Her gulper lille opp det meste virker det som, men slik har han vært fra dag 1. Jeg holder han i litt oppreist stilling 20-30 min etter måltid, legger jeg han ned renner det ut masse 5-6 ganger. Så blir han sulten rett etterpå :o Men som sagt har min vært slik hele tiden, mistenker litt umoden refleks nedi der. Vet ikke helt hvorfor jenta di plutselig begynner å gulpe. Virker fin i formen ellers?
Ingen feber, men kavete og sutrete:( Får følge med. Blir lite søvn i natt.

Ingen feber, men kavete og sutrete:( Får følge med. Blir lite søvn i natt.

Følg med på at hun har våte bleier. Og sjekk feber og allmenntilstand. Og hvis du synes det virker mer som oppkast enn gulp, ta gjerne en telefon til legevakten. De små kan jo få omgangssyke de også, og da må man være på vakt for dehydrering. Legevakten kan gi deg råd ifht hva du skal gjøre og følge med på hvis det er omgangssyke/magevirus.

Hvordan går det nå?
Hun har våte bleier, så hun får i seg veske. Men, hun er veldig urolig og sov lite i natt. Har suget ut en del fra nesen hennes i dag så det kan ha vært det. Får bare følge med henne. Det var ikke det at hun gulpet i natt, men måten. Samme lyden som når noen spyr og det kom som prosjektil. Ingen feber så var nok bare en av million ting hun kommer til å gjøre som gjør meg til et nervevrak:o:p
Tusen takk som spør og tusen takk til alle svar!❤️

Back
Topp