Hjelp...den lille gulper/spyr plutselig opp all melka
Har ikke skjedd før, men nå i kveld kom alt i retur for hver mating. Noen som har dette eller vet hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen feber, men kavete og sutreteHer gulper lille opp det meste virker det som, men slik har han vært fra dag 1. Jeg holder han i litt oppreist stilling 20-30 min etter måltid, legger jeg han ned renner det ut masse 5-6 ganger. Så blir han sulten rett etterpåMen som sagt har min vært slik hele tiden, mistenker litt umoden refleks nedi der. Vet ikke helt hvorfor jenta di plutselig begynner å gulpe. Virker fin i formen ellers?
Ingen feber, men kavete og sutreteFår følge med. Blir lite søvn i natt.
Hun har våte bleier, så hun får i seg veske. Men, hun er veldig urolig og sov lite i natt. Har suget ut en del fra nesen hennes i dag så det kan ha vært det. Får bare følge med henne. Det var ikke det at hun gulpet i natt, men måten. Samme lyden som når noen spyr og det kom som prosjektil. Ingen feber så var nok bare en av million ting hun kommer til å gjøre som gjør meg til et nervevrakHvordan går det nå?