Gulper de mye?

Linemammaen

Blir kjent med forumet
Gulper de små mye?

Her er det noen dager med MYE, noen dager med ingenting og stortsett er det en mellomting.

Her er det likt som hos deg. Må stort sett skifte body et par ganger om dagen, men det er ikke slike fosser som det var hos storebror.

Her kan det gå mange dager mellom hver gulping, men når hun først gulper er det så mye at vi må nesten bade og dusje både henne og meg...

Da hun fikk mme var det sprutgulp når hun fikk Hipp, en mellomting da hun finn NAN og med morsmelk er det så godt som ingenting.. En teskje om dagen, kanskje:P

Har det som Ccmil. Ikke gulping, men mer som spy når det først kommer.. Som for ti min siden... :-)

Her er det somregel litt gulp etter hvert måltid (moor nå har jeg fått nok melk-gulping) men egentlig lite i mengd :) er flink til å ha gulpefille så slipper å bytte klær hele tiden!

Her er det spying som dere sier etter nesten hvert måltid, i store mengder... Men vesla vokser som bare det, noe jeg syns er helt utrolig med tanke på at det virker som om hun ikke får i seg noenting :)

Back
Topp