Gulper av tran

Venterpånr.2

Forelsket i forumet
*MIA*
Flere som har babyer som gulper av tran? Gutten min gulper i utgangspunktet ganske mye, men syns det er blitt værre etter vi begynte med tran, i går ga jeg han ikke tran for å se hvordan gulpingen ble, å det ble faktisk bedre.
Så lurer på om jeg skal gi han D-dråper isteden, noen som har erfaring med det? Og er dette like bra som tran? :)

Vi gir D dråper da ingen i huset klarer tranlukta;)
Gir 5 dråper når vi tar morrastellet, og hun griner så vidt på nesa :) HS her sier det er like bra, må bare tilføre litt olje i maten når de begynner med fast føde ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi gir D dråper da ingen i huset klarer tranlukta;)
Gir 5 dråper når vi tar morrastellet, og hun griner så vidt på nesa :) HS her sier det er like bra, må bare tilføre litt olje i maten når de begynner med fast føde ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

OK, da prøver vi det isteden :) ja lukter helt grusomt! :p Spesielt når han ligger å smågulper hele tiden etterpå. Lukter tran av hele gutten... og meg hehe.

D-vitamindråper her og, virker ikke som han merker at han får de i det hele tatt :P q

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kjører vi også d-dråper.

Ingen av oss andre i huset som drikker tran (sånn vanlig), så tenkte jeg ikke skulle tvinge det i minsten heller.

Vi gikk også over til dråpene og HS sa at det var bra det :) Vi gir med skje fra Bambino som er perfekt til slikt, han er kjempeflink og protesterer aldri.

D vitamin her også

Har smakt på d-dråpene selv, og de smakte ingenting :)

Glemmer d-dråper. Tran funker ikke. Spiser selv fet fisk hver dag (middag eller som pålegg). Hun får litt nan (litt d vit men ikke nok)

Back
Topp