Gulpemonster, hvor kom det fra??!!

Ulvemor_til_snart_2

Elsker forumet
Ylva har aldri vært en gulpebaby, heldigvis!
Men lørdag begynte hun. Mamma passet henne til søndag og på søndag kunne hun fortelle at Ylva har gulpet som en gal hele tiden.
Vel og merke så har vi kjøpt Nan2 så hun fikk med seg, første gang vi har brukt Nan pulver.
Men søndag og mandag så fikk hun ferdigblandet Nan (som har funket utmerket før) men hun er gulpemonster ennå.... [&:]
Hva i alle dager? Hun raper godt og alt, men virker som hun rett og slett har mye luft på lager uansett.

Vi har prøvd og brukt en pakke med sånn havregrøt med eple, men kan det være den? Pakken ble tom i dag så.
Men.. jeg blir jo gal! Kan ikke kle på meg noe fint før siste liten for hun gulper jo alltid på meg uansett om jeg har på meg en enorm håndduk!

Eller kan det da være Nan pulveret?

Trenger ikke være Nan pulveret som gjør det. Kan bare være en periode hun har.
Snuppa her har også gulpet VANVITTIG mye de sist 14 dagene! [&o] Hun har perioder hvor hun gulper mye og perioder hvor hun nesten ikke gulper i det hele tatt. I dag har jeg byttet ikke mindre en 5 bodyer og 2 bukser på henne, inkludert på meg selv: 2 topper, 1 bukse og til om med trusa mi! Gulpet så mye at det trakk seg gjennom joggebuksa mi før jeg rakk å tenke meg om. [8D]

Har ikke vært noe problem med den ferdigblandet for det har hun fått endel av, men kanskje pulveret er anneledes?

Når jeg begynte å miste melk, så kastet Ylva regel rett opp det lille jeg ammet på slutten. Har ikke ammet på ca en uke nå [:(]
Trist, men har gjort virkelig det jeg kan.

Får prøve bittelitt videre med pulveret.
Har kjøpt inn HIPP Eco2 sånn for sikkerhets skyld.

Hmm, ja det kan jo hende det!
Men bare ha en periode?
Har hatt noen slike dager selv ja Ulva, slitsomt [8D]

Back
Topp