Gulpekluter

Minitroll

Flørter med forumet
Hva anbefaler dere? De i flanell eller sånne tynne «oppvaskklut-stoff» (kom ikke på hva det heter). Og hvor kjøper/ har dere kjøpt dem?

G

Genialt! De var jo veldig rimelige også. Tusen takk for tips

Jeg har ikke brukt de selv da. Er førstegangs :angelic: men omtrent alle jeg kjenner som har barn har brukt de:smug: mye billigere enn de dyre på klesbutikkene. Og de der nesten for fin ut til å brukes til det:angelic: Er greit å ha en del av de! Så det blir å hamstre fra sparkjøp her hvertfall:happy:

Jeg har ikke brukt de selv da. Er førstegangs :angelic: men omtrent alle jeg kjenner som har barn har brukt de:smug: mye billigere enn de dyre på klesbutikkene. Og de der nesten for fin ut til å brukes til det:angelic: Er greit å ha en del av de! Så det blir å hamstre fra sparkjøp her hvertfall:happy:
Ja helt enig! Blir en tur på sparkjøp her også

Hadde ulike typer sist, men flanellklutene fra sparkjøp var de beste :)

Hadde flanell og gasskluter sist, syntes gassklutene var bedre, og brukte disse mest, men brukte begge, og det går maaaange, veldig praktisk til flere ting, ikke bare gulp :D hadde stort sett 4-5 i stellevesken, og overalt i huset ellers.

Flanellkluter er bra ja. Og så har jeg kjøpt noen på tilbud på princess nå. Se hvordan de er.

Hadde flanell og gasskluter sist, syntes gassklutene var bedre, og brukte disse mest, men brukte begge, og det går maaaange, veldig praktisk til flere ting, ikke bare gulp :D hadde stort sett 4-5 i stellevesken, og overalt i huset ellers.
Gasskluter er det det heter,ja:D bør hamstre, skjønner jeg.

Flanellkluter er bra ja. Og så har jeg kjøpt noen på tilbud på princess nå. Se hvordan de er.
Kanskje ta en tur på princess også. Må egentlig kjøpe en dyne til senga også, så kanskje ta det i samme slengen. Shit, merker det begynner å nærme seg og fortsatt en del smågreier som må på plass. Orker ikke være avhengig av å måtte tim byen de første dagene.

Kanskje ta en tur på princess også. Må egentlig kjøpe en dyne til senga også, så kanskje ta det i samme slengen. Shit, merker det begynner å nærme seg og fortsatt en del smågreier som må på plass. Orker ikke være avhengig av å måtte tim byen de første dagene.
Ja de så fine ut etter vask og de altså. Ser ut som de absorberer bra. Bør sikkert kjøpe inn enda fler jeg og. Hadde gulpebarn sist. Merker at jeg begynner å stresse med restrerende av fødebaggen. Har en del jeg skal kjøpe inn der. Men kommer meg liksom aldri på butikken. Det vil jeg og gjøre uten mann og barn som maser om andre ting hehe... Hvis ikke får jeg ikke handlet.

Jeg liker gaskluter best. Det er ofte tilbud på sånt utstyr, så trenger ikke å bli så dyrt. :)

Sniker fra Mai 2018 - flanellbleiene fra Sparkjøp kommer som en god nr 2, etter gulpeklutene fra IKEA. IKEA sine er helt klart de aller beste!

Back
Topp