Gulpekluter?

Kjøpte gazbleier på Spar Kjøp :) Passe store, og mjuke nok for babyhuden

Kjøpte de på jysk, sparkjøp og nameit. Brukte de som gulpeklut og til å tørke opp søl under måltid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk også tips om å legge de under hodet til babyen når de sover, så eventuell søl, sikling etc ikke gjør at man må bytte laken så ofte :)

Kjøpt gassbindkluter fra Barnashus. Kommer i pakke med 3stk. Myke og gode og fin størrelse :)

Kjøpt gassbindkluter på BabyShop og har lignende fra BarnasHus fra sist. Store og fine :)
Husker det var lurt å ha de i nærheten etter amming/mating pga gulp. Også skal jeg sikkert ha noen liggende under hodet til babyen i vogn/vugge/seng etc for beskyttelse. Enklere å skifte ut noen sånne, enn å skifte og vaske laken/madrass :)

Praktisk ;)

Kjøpte gazbleier på Spar Kjøp :) Passe store, og mjuke nok for babyhuden

De er PERFEKTE! Hadde sikkert 50 stk og alle var i bruk forrige gang :D

Bruker de til gulp, slenge over skuldrene etter amming, under amming, på stellebordet, til gulpebeskyttelse i senga, u name it..de kan brukes til alt!

Jeg kjøpte noen fargerike i København i sommer, men såg at de har de samme på Barnas Hus...bruker de til alt...som de andre her sier!! Har fått hvite også av svigermor!! Gasskluter ja :-)

Jeg fikk også tips om å legge de under hodet til babyen når de sover, så eventuell søl, sikling etc ikke gjør at man må bytte laken så ofte :)
bruker pute trekk under hode på babyn, siden de ikke bruker pute men det følger med pute trekk i alle senge sett til babyn:) gulpe kluter kjøper jeg over alt, er ikke såå nøye på merke. har non fra nam it og non fra rema 1000. blir myke etter vask uansett..hadde gulpe unge sist, spy gulp. så her tar jeg ikke sjangsen på for få kluter:)

De er PERFEKTE! Hadde sikkert 50 stk og alle var i bruk forrige gang :D

Bruker de til gulp, slenge over skuldrene etter amming, under amming, på stellebordet, til gulpebeskyttelse i senga, u name it..de kan brukes til alt!

Så bra :) Har liksom sett disse gulpeklutene har vært lista på alle mulige "utstyrslister", men ikke helt tenkt hva jeg trenger de til :p Men går ikke gulpet igjennom?

Så bra :) Har liksom sett disse gulpeklutene har vært lista på alle mulige "utstyrslister", men ikke helt tenkt hva jeg trenger de til :p Men går ikke gulpet igjennom?

Nei, det kan jeg ikke huske at det gjør. Jeg la alltid klutene dobbelt og gulpet er, som jeg kan huske, ganske "tykt" og kluten går stort sett i vasken etter hver gulp, derfor greit å ha mange :p

Nei, det kan jeg ikke huske at det gjør. Jeg la alltid klutene dobbelt og gulpet er, som jeg kan huske, ganske "tykt" og kluten går stort sett i vasken etter hver gulp, derfor greit å ha mange :p

Åh, så kjekt da. Føler meg liksom litt smådum noen ganger.. hehe. Førstegangs og det er jo sååå mye jeg ikke har tenkt på i det hele tatt :p Men etter å sett svara her så skal jeg gå til innkjøp av endel gulpekluter ;) Ser ut som det er bedre med for mange enn for få!

Åh, så kjekt da. Føler meg liksom litt smådum noen ganger.. hehe. Førstegangs og det er jo sååå mye jeg ikke har tenkt på i det hele tatt :p Men etter å sett svara her så skal jeg gå til innkjøp av endel gulpekluter ;) Ser ut som det er bedre med for mange enn for få!

Absolutt ikke dumt å ikke vite !:) jeg aner ikke hvorfor jeg fikk for meg å kjøpe det første gangen. Var 19 år og skulle ha en liten baby, men jobbet på BarnasHus så kanskje derfor :p
Er mye jeg har glemt siden den gang og er sikkert mye jeg mangler, men de klutene/"håndklærne" er praktiske:)

Jeg kjøpte noen pakker gaskluter på NameIt, med noen hvite, noen fargede og noen mønstrete. Har masse glede av de fortsatt med ettåringen.

Gulpekluter er et must. Kjøpte på Sparkjøp nå, både hvite og fargede gaskluter. Har hatt to gulpeunger, og hater lukta. Særlig når man gir tillegg blir det veldig surt. :eek:
Må ha mange, for jeg vasker dem med en gang de lukter..

Har også noen fra name it, barnas hus og noen andre. Brukte de masse sist. Til gulping, over skulderen etter amming, under hodet til barnet i seng, vugge og vogn. Noen babyer liker å bruke de som kosekluter også :)

Kjøper gaskluter. På princess feks. Bruker til å ha over skuldra ved raping, under haken ved amming og ellers til å tørke vekk gulp fra munnviken.

Er også praktiske å ha i nærheten når mannfolket har klart å søle kaffe på bordet eller gulvet. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp