Hvor kjøper dere de, og hva bruker dere de til? Og åssen type? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte gazbleier på Spar KjøpPasse store, og mjuke nok for babyhuden
bruker pute trekk under hode på babyn, siden de ikke bruker pute men det følger med pute trekk i alle senge sett til babynJeg fikk også tips om å legge de under hodet til babyen når de sover, så eventuell søl, sikling etc ikke gjør at man må bytte laken så ofte![]()
De er PERFEKTE! Hadde sikkert 50 stk og alle var i bruk forrige gang
Bruker de til gulp, slenge over skuldrene etter amming, under amming, på stellebordet, til gulpebeskyttelse i senga, u name it..de kan brukes til alt!
Så braHar liksom sett disse gulpeklutene har vært lista på alle mulige "utstyrslister", men ikke helt tenkt hva jeg trenger de til
Men går ikke gulpet igjennom?
Nei, det kan jeg ikke huske at det gjør. Jeg la alltid klutene dobbelt og gulpet er, som jeg kan huske, ganske "tykt" og kluten går stort sett i vasken etter hver gulp, derfor greit å ha mange![]()
Åh, så kjekt da. Føler meg liksom litt smådum noen ganger.. hehe. Førstegangs og det er jo sååå mye jeg ikke har tenkt på i det hele tattMen etter å sett svara her så skal jeg gå til innkjøp av endel gulpekluter
Ser ut som det er bedre med for mange enn for få!
Jeg må bare få kjøpt noen fler!Er også praktiske å ha i nærheten når mannfolket har klart å søle kaffe på bordet eller gulvet.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app