Gulpekluter, vaskekluter og siklesmekker

BIBBI3

Forumet er livet
Hvor har dere kjøpt dette? Antall og til hvilken pris? [:)]
 
ORIGINAL: Irene29

Hvor har dere kjøpt dette? Antall og til hvilken pris? [:)]
gulpekluter kjøpt æ på sparkjøp betalte 5 kr stk, kjøpte også 200 frottekluter på barnas beste t 40 kr, dem e svensk å hete tvettklutor eller nå sånn, kjøpte også vaskekluter å håndkle i pakke på sparkjøp, trur d koste 30 kr får ei pakke.
 
ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: Irene29

Hvor har dere kjøpt dette? Antall og til hvilken pris? [:)]
gulpekluter kjøpt æ på sparkjøp betalte 5 kr stk, kjøpte også 200 frottekluter på barnas beste t 40 kr, dem e svensk å hete tvettklutor eller nå sånn, kjøpte også vaskekluter å håndkle i pakke på sparkjøp, trur d koste 30 kr får ei pakke.
siklesmekker kjøpte æ på cubus, 7 i pakken t rundt 30 kr.
 
Sparkjøp er på nett det?
 
ORIGINAL: Irene29

Sparkjøp er på nett det?
d veit itj æ, vi har en butikk en halvtimes tid unna trondheim så æ va der æ. man kan sikkert kjøp d på nettet å ja, man får jo iallefall kjøpt via kataloger som man kan få i posten.
 
Så heldige dere er.... Vi som bor på landet er ikke så priviligerte.
Får ta en søkerunde på nett tenker jeg. [:)]
 
ORIGINAL: Irene29

Så heldige dere er.... Vi som bor på landet er ikke så priviligerte.
Får ta en søkerunde på nett tenker jeg. [:)]
ja vi har en del butikker å velge mellom, kommer egentli fra landet æ å, så skjønne ka du mene ja[;)]  sparkjøp har også veldig mye billige barneklær, har kjøpt litt av d der å. dem har jo nesten alt der, sko å gardiner også, så hvis man ska dit så må man ha god tid så man får sjå over alt. hehe
 
jeg var heldig, da mamma skulle en tur til Förde. Der er Spar Kjöp, så jeg sendte mamma på handlerunde. Kjöpte gaskluter til å bruke som vaskekluter, og gasbleier til å bruke som gulpekluter.
Kjöpte også en pk med frottebleier som jeg tenkte jeg skulle bruke som puter
o.l
 
Sjekka nett jeg nå... de har nesten ingenting av dette der. Æsj! Får finne meg en annen butikk...[8|]
 
ORIGINAL: Irene29

Sjekka nett jeg nå... de har nesten ingenting av dette der. Æsj! Får finne meg en annen butikk...[8|]
d va no dumt da.. men du finnd sikkert på andre butikker også. lykke til[;)]
 
Kan sikkert sjekke Kid, Jysk o.l[8|]
 
jeg har kjøpt gulpekluter,vaskekluter på sparkjøp på nettet/katalog[:D]
billig der ja..
kjøpte også tisselaken
 
ORIGINAL: Lisbeth83

jeg har kjøpt gulpekluter,vaskekluter på sparkjøp på nettet/katalog[:D]
billig der ja..
kjøpte også tisselaken

 
Søkte på produktet på nett jeg, men fikk ikke opp noe. Så de har dette på nett altså?
 
kjøpt på sparkjøp,jysk og princess, og noen gulekluter på rimi. hvertfall kjøpt i billigbutikker, regner med det vil gå med endel kluter[:D]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

jeg har kjøpt gulpekluter,vaskekluter på sparkjøp på nettet/katalog[:D]
billig der ja..
kjøpte også tisselaken


Søkte på produktet på nett jeg, men fikk ikke opp noe. Så de har dette på nett altså?

ja har det der..
men er vist ikke bare bare å finn dem på nettet..
er lagt under så teite temaer...
men jeg har katalogen å da skreiv jeg bare inne nr på varene å bestilte...
 
 
Har også handlet gulpekluter, tisselaken, laken, frottehånklær på sparkjøp og på IKEA..
 
Får skrive etter katalogen og håpe den kommer raskt[;)]
 
sparkjøp er velgig greit og billig hvertfall[:D] har du prøvd nettsia dems?
 
Ja, og jeg forsøkte lete uten videre hell. Søkte på baby og kluter osv, men traff ikke blink.
Har skrevet etter katalogen nå, men skal se litt nærmere på siden i morgen.
 
Fikk beskjed nå om at snekker'n ikke kommer likevel i morgen, så da kan jeg sove litt lengre og slappe av litt.
Får bare håpe han kommer onsdag da, slik at han snart blir ferdig. Er et gulvbelegg som skal legges/limes og listing som skal legges på ett soverom, en loftsgang og på kontoret. Må vel ikke ha mange dagene på dette vel.....
 
ORIGINAL: Irene29

Ja, og jeg forsøkte lete uten videre hell. Søkte på baby og kluter osv, men traff ikke blink.
Har skrevet etter katalogen nå, men skal se litt nærmere på siden i morgen.
 
Fikk beskjed nå om at snekker'n ikke kommer likevel i morgen, så da kan jeg sove litt lengre og slappe av litt.
Får bare håpe han kommer onsdag da, slik at han snart blir ferdig. Er et gulvbelegg som skal legges/limes og listing som skal legges på ett soverom, en loftsgang og på kontoret. Må vel ikke ha mange dagene på dette vel.....

Flott at du får sove litt lenger da, kommer godt med det for tiden...
 
Snekkerarbeidet er sikkert kjapt gjort ... De jobber jo stort sett fort når de kommer i gang[:)]
 
Back
Topp