Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du kjøpt de gasklutene på Princess eller de andre som kommer i forskjellige mønster?Husker ikke navnet på dem, men kjøpte de på barnas hus, og på merkelappen var det et svenske flaggog så kjøpte jeg vaskekluter på princess og denne vaskeklut såpen som jeg digger, Mari er over året nå og den er enda ikke tom, bruker kunn engangs på tur
http://www.lillegullbleier.no/shop/...ntrert?tm=&sm=stelle---toybleie-trygge-salver
Liker også de samme klutene bestJeg liker best de "gammeldagse", sånne flanellkluter som egentlig er tøybleier. De er praktisk på stellebordet, til gulpeklut over skulderen, under hodet i sengen og vognen, til å tørke med etter bad, og gassbindkluter som vaskekluter i badekaret. De kan kokes i vaskemaskinen og er så myke synes jeg![]()
Jeg også likte best de gammeldagse klutene .. kjøpte på sparkjøp. . Veldig bra kvalitetLiker også de samme klutene bestMå kjøpe litt flere da storebror enda bruker sine under hodet i senga, han har astma så hoster opp slim i ny og ne. Så da er det greit å bare bytte kluten ikke hele lakenet
![]()
Har du kjøpt de gasklutene på Princess eller de andre som kommer i forskjellige mønster?![]()