Gulpekluter og kluter til baby

Kov86

Flørter med forumet
Må bare spørre, har vært på utkikk etter gulpekluter og vaskekluter til baby. Trodde jeg hadde funnet, men kluter var tynne og harde og gulpekluter virket også tynne.

Hvor har dere kjøpt dette og Evt hvilke merker?

Jeg kjøpte noen veldige gode gulpe og vaskekluter på kid :D

♧ Sendt fra app'en ♧

Må bare spørre, har vært på utkikk etter gulpekluter og vaskekluter til baby. Trodde jeg hadde funnet, men kluter var tynne og harde og gulpekluter virket også tynne.

Hvor har dere kjøpt dette og Evt hvilke merker?
Jeg kjøpte på KID (var 40% der forrige helg) De var av fleece, virket veldig myke og gode.

Kjøpte i frote på princess i går. De har 30% på masse barneartikkler :)

Har bare kjøpt på spar kjøp, billige å greie. Tøybleier og flanellskluter som jeg har brukt under hode på babyen og som gulpekluter. Også gode litt tykkere vaskekluter der.

Kjøpte flanellkluter på Kid nå. Og så brukte jeg noen tynnere til jenten vår. Husker ikke hva de het..

Jeg kjøpte små vaskekluter på princess og store gulpekluter på name it :) Jeg har hørt at gulp bare renner av flanel klutene, kanskje ikke så lurt å kjøpe mange om det er tilfellet

Last edited:
Jeg har kjøpt sånne helt vanlige gasskluter fra Princess, de er rimelige og er veldig fine. det var de vi brukte til lillebror hjemme. :)

Jeg kjøpte kluter på Barnashus, 3 for 2 på Babyshop, disse var gaskluter, så tynne, og kjøpte billige på ikea som er tykke ;)
Hørte at de lett kan gulpe igjennom gaskluter med at de er så tynne ;)

Jeg har gasskluter og flanell kluter fra sparkjøp. Kjempe greie :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Spar kjøp :-) kjøpte noen gulpefiller på barnashus sist når jeg gikk jente, var stas med rosa ;) sparkjøp sine er i flanell og gode og vaskekluter kjøpte jeg og der ;)

Kid :)

Kjøpt på Barnas hus, rosa og hvite. Ikke vask de sammen, de hvite ble lyserosa...

Back
Topp