Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gulpekluter kjøpte jeg overalt sist. Det viktigste for meg er at det er gasskluter for de absorberer så godt.
Kjøpte på NameIt, Barnas Hus, Princess og KID sist. NameIt og Barnas Hus har finest da, med mønster og ulike farger om man vil ha det. Har sikkert 30 kluter for storesøster var en gulper så det gikk fort 5-6/dag.
Har egne badehåndklær til babyen med hette på, synes de er så kjekke for å holde det lille hodet varmt etter bad.
Ellers så har vi vaskekluter fra Princess. Både glatte gasskluter og bittesmå frotékluter. De kommer i 5pk til 19kr/pk. Tror vi kjøpte 3 pakker av hver sort. Bruker de enda til 3-åringen men skal supplere med flere nå når de blir to. Vi bruker de glatte gassklutene til rumpevask og frotéklutene til ansiktet. Lett da å skille på hvilken klut som er brukt hvor.
Jeg tror vi også begynte med 10, men måtte raskt fylle på når ungen gulpa så fælt.30 kluter ja... Jeg har kjøpt 10 til nå og følte det var myyye... Men nå vet vi jo ikke om lille kommer til å gulpe mye eller ikke da.. Gjør han det er det kanskje bedre å kjøpe inn noen flere enn å sitte med en haug med kluter man ikke får bruk for
Har princess små frotekluter i sånne små 5 pakningen også? Fant ikke sist jeg var det...
Jeg tror vi også begynte med 10, men måtte raskt fylle på når ungen gulpa så fælt.
Vel, Princess hadde sånne små frotékluter i 2012 iallfall
Hvor har du handlet fra da?Håper jeg har handla nok kluter gulpekluter, vaskekluter, kosekluter ! Kjære vene sier jeg bare! (se bort i fra helseteppet)
Hvor har du handlet fra da?
Håper jeg har handla nok kluter gulpekluter, vaskekluter, kosekluter ! Kjære vene sier jeg bare! (se bort i fra helseteppet)
Hvor mange har du av hver?
Jeg var innom kid en tur i dag og fant noen myke fine frotekluter og noen i flanel.