gulp ..

EmmaT

Gift med forumet
reiser imorgen med fly jeg. meldt snøstorm her i stavanger. hva med flyene da? dette lover ikke godt.

har hatt flyskrekk siden jeg så alive. vil ikke spise rompa til lillesøs [&:] kjenner angsten komme nå.

og dessuten er det "overgang" skal først ta flyet til oslo .. så videre. hva om det er forsinket?

ai ai ai *reisefeber*

ORIGINAL: EmmaT

reiser imorgen med fly jeg. meldt snøstorm her i stavanger. hva med flyene da? dette lover ikke godt.

har hatt flyskrekk siden jeg så alive. vil ikke spise rompa til lillesøs [&:] kjenner angsten komme nå.

og dessuten er det "overgang" skal først ta flyet til oslo .. så videre. hva om det er forsinket?

ai ai ai *reisefeber*

Huff er ikke meningen å le men[:D][:D][&o]
Krysser fingrene for at flyet ikke blir innstillt, og for at du får en fin flytur. Å ha flyskrekk er ikke bare-bare....lykke til, og satser på at søsteren din får ha rompa si i fred!

då er det store spørsmålet kor lang tid det er mellom du skal lande i oslo,til flyet videre tar av??  kan vell trøste deg med at norge har ikkje så store fjell som andesfjellen er. dåke hadde blitt funnet ganske så fort[;)]

Om det er for dårlig vær, letter ikke flyet. Om det letter, så er ikke været så gale altså.

om du er plaget av dette, kan du prøve tankefeltterapi. Vet om flere som har prøvd dette (ikke for flyskrekk da, men andre ting) Det har ingen bivirkninger i alle fall. Google det, så finner du mye info om det på nettet.

god tur!! Det kommer til å gå bra. Tenk logisk. Hvor mange ganger skjer det noe dramatisk med ett fly her i landet?? Du får fokusere på at det er MYE farligere å kjøre bil[;)]

ORIGINAL: Lois Lane

Om det er for dårlig vær, letter ikke flyet. Om det letter, så er ikke været så gale altså.

om du er plaget av dette, kan du prøve tankefeltterapi. Vet om flere som har prøvd dette (ikke for flyskrekk da, men andre ting) Det har ingen bivirkninger i alle fall. Google det, så finner du mye info om det på nettet.

god tur!! Det kommer til å gå bra. Tenk logisk. Hvor mange ganger skjer det noe dramatisk med ett fly her i landet?? Du får fokusere på at det er MYE farligere å kjøre bil[;)]

det vet jeg, og jeg er LIVREDD for å kjøre bil og [X(]
jeg er PYSE ..

ORIGINAL: EmmaT

ORIGINAL: Lois Lane

det vet jeg, og jeg er LIVREDD for å kjøre bil og [X(]
jeg er PYSE ..

Oi da. Ikke noe greit det da. Men les litt ang tankefelt terapi. det kan jo hende det hjelper både på fly og bil skrekken[:D]

Back
Topp