GULP??

evaa

Glad i forumet
Jeg gir bare mme nå. Mini gulper en del-synes jeg da som ikke hadde gulpe barn sist...
Men han gulper stort sett hver gang han har spis nå. Men noen ganger kommer det enorme mengder... og ut av nesa og hele fjeset fult... (dette har blitt min nye parfyme he he)
Andre ganger e det tykt og litt slimete og kommer bare litt..
er dette vanlig??

Et spørsmål til: Er det vanlig at de vil ha mat fortere når de har gulpet mye?

Også et til: Selv om de gulper erdet vanlig at de ikke er fornøde?

JEg er vist veldig dårlig på gulp jeg...

Her hadde jeg gulpebaby sist, men denne gang har jeg fått ei som nesten ikke gulper i det hele tatt! Stor forskjell på de! Storebroren spiste mye oftere, kanskje fordi han gulpet mye...? Begge mine har fått bare morsmelk. Har hørt flaskebarn gjerne gulper enda mer? Ellers kan det hjelpe å la han rape en gang eller to i løpet av måltidet. Men er nok like normalt å gulpe mye som å gulpe lite virker det som [:)]

Tilføyer at det ikke alltid er at de har fått for mye mat som er grunnen til at de gulper. Kan også være at det er en "luftboble" under melken som tar med melken opp igjen på slutten. (Litt dårlig forklart kanskje...;D) Jeg gir gjerne et måltid, raper, evt. gulper, holder henne litt våken og gir en liten "ettertår" igjen før hun får seg en dupp. Da blir hun fornøyd [:)]

Min sprutgulpet, og da var det et tegn på at hun fikk alt for mye mat.

Har du prøvd å begrense innholdet bittelitt, evt ta pauser i matingen, feks rapepauser.

Lillemor sprutgulpet så mye at vi havnet på intensiven. Men det viste seg at hun spiste over dobelt av hva hun skulle ha, og da kommer det såklart opp, ut av nese og munn, en meter ut på gulvet. Hun har ingen begrensninger, så her må jeg holder igjen matfatet litt :)

Back
Topp