Gulp..opp nesten 12 kg jeg!

FirstTime

Elsker forumet
Herrgud altså..blir skremt jeg hvor mange kg jeg skal ned igjen for å se det på den måten...la jo på meg ti kilo før jeg ble gravid og 12 nå....jagge viste vekta litt over 80 kg! Og jeg er vant til se 60....vræl...har liggi i nesten to uker med forkjølelse men spist like mye...er vel derfor. Snart er det sommer og jeg må frem med dissearmer med tusen smilehull..og en hengerau med to tusen smilehull...grøss og gru..og ikke nok med den..ca femhundre smilehul på hver legg og....skal finne mei en ensom strand til sommern og ligge der..hehe :)

Måtte bare få det ut her jeg...tør ikke si vekta til så mange andre gitt :)

Hilsen utrolig nok glad tjukkebollefeita

Kan jeg få melde meg inn i klubben?
Jeg har gått opp 12 kg..... Er 178cm men likevel....
Må nok på en privat strand til sommeren ja...[:D]
Det er som om kroppen sparer på alt jeg spiser og lagrer det rundt om kring.

Kjente meg veldi godt igjen i dte du skreiv. la ogdå på meg ti kg før jeg ble gravid, å he vell lagt på meg rundt 7 - 9 kg nå[&:] Så blir gjerne med på den stranda jeg også[:D]

nemen dette blir jo riktig koselig!Jeg skal se om jeg ikke kan finne en privat strand vi kan låne ...Nå begynner jeg faktisk glede meg til sommern...

Hilsen 1.65 høy..vrææl

Melder meg inn her. nesten 9 kg opp [&:]. Er 171 høy da.. om det har noe å si.. ???

Blir gjerne medlem i klubben jeg og!! [8D]  Opp 12,5 kg totalt.. Men vi er da barnevennlige ihvertfall - ingen skarpe kanter [:D]

Men vi er da barnevennlige ihvertfall - ingen skarpe kanter

Beste jeg har hørt på lenge.. Ja helt enig!!

Er vant med å se 60 (63) kilo selv jeg, nå ligger denna kroppen på 80 kilo og jeg er 168 høy.. Liten og feit med andre ord..

La på meg sikkert en 7 kilo før jeg ble gravid, resten kom ganske raskt..

Monicus: like gode og myke vi dah ;)

Men hva pokker i voll er det supermann egget deres? FORTELLLLLLLLLLLLLLLL!

KREMT...SORRY JEG MASER..MEN JEG ER EN DRIT NYKJERRIG PERSON..HIHI..SO WHATS THE EGG ABOUT??

Jeg har gått opp ca 12 - 13 Kilo.... [:D]

Back
Topp