Gulp gulp og atter gulp

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Gutten min gulper så mye! Han går opp i vekt og er fornøyd og alt det der, men det rennet jo ut hele døgnet og må skifte klær flere ganger for dagen.. Fler som har ekstremt gulpebabyer?

Har samme problemet her! Vaskemaskinen går i ett :p Var sånn med storesøstra her også. Kjedelig, men det går over etterhvert..

For å unngå gulp på klær etter hvert måltid legger jeg gulpekluten rundt halsen hennes slik at den dekker hele kroppen. Og ellers bruker jeg siklesmekker på henne.. Blir alltids litt søl likevel, men det hjelper litt hvertfall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hun har gulpet endel de siste 2-3 ukene :o ammer dere eller gir dere mme? Eventuelt hvilken? Vi bruker nan :)

Jeg ammer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her e det og EKSTREMT mye gulping heile dagen...
Å gjerne 3 tima etter at ho har spist...
Begge søskenan va sånn og...

Helsesøstra va ikkje bekymra, ho sei at lille e bærre en "gulpeunge"....

Sent from my iPhone using BV Forum

Vesla gulper aldri hun!!! Lettvint, mn blir jo nesten bekymra av d og;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det gulpes her og, mye! Har blitt litt bedre etter at vi fikk henne til å rape mer og også unngå å legge henne ned på rygg rett etter (da gulpes det garantert!).

Han gulper litt innimellom, men sjelden så mye at vi må bytte klær. Storesøsteren der i mot, hun var gulpeunge de lux! Vi snakker minimum 3 skift pr dag, men gjerne opp mot 10. Jeg måtte stort sett også bytte klær et par ganger for dagen. Jeg fikk hele tiden høre "Det går over når hun begynner med fast føde", men det gjorde det altså ikke :P Begynte først å bli bedre rundt 10 mndrs alderen. Jeg mistenker at hun hadde en eller annen form for reflux, for hun sov også ekstremt lite (både natt og dag), men hs mente at alt var normalt.

Min og er en gulpegutt, men varierer litt hvor mye det er fra dag til dag... Men, det blir ofte klesskift, og han kan gulpe lenge etter måltidene og ja...

Her også. Heldigvis blitt bedre, for tidligere sto det bokstavelig talt en sprut ut av munnen hans.... men er gulping døgnet rundt og masse nå også!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Dere får da i hvert fall brukt klærne til mini :p
Jeg har omtrent dårlig samvittighet for at jeg ikke får brukt alle klærne før de er for små... Hehe...
(Sorry, måtte bare ha en usaklig kommentar her :) )

Ja, enig i det, prøver å se det positive i enhver situasjon :)
Men var kanskje ikke akkurat det ts var ute etter her :p

Haha! Jeg ser akkurat det som er stor fordel da, men hele stablen med bodyer hver dag er i overkant mye. (OK, overdriver ganske mye..)

Back
Topp