Gulp av mm?

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
jenta mi på 12 dager får både nan og morsmelk men gar merket meg de siste dagene at hun gulper mer de gangene hun får mm enn mme. Noen fler som har opplevd det? Hun har og mye luft i magen og fått litt slimete avgøring de siste dagene.
 
jenta mi på 12 dager får både nan og morsmelk men gar merket meg de siste dagene at hun gulper mer de gangene hun får mm enn mme. Noen fler som har opplevd det? Hun har og mye luft i magen og fått litt slimete avgøring de siste dagene.

Det kan være fordi hun sluker mer når hun ligger ved brystet. Det kan også være hun kosespiser litt ekstra ved brystet, og må gulper opp overskuddet. Dersom begge deler gis via flaske vet jeg ikke hva som kan være årsaken. Dersom det kun er grønn, slimete avføring ville jeg kontaktet helsestasjonen, og egentlig uansett dersom du er usikker på noe. Helsestasjonen er der for deg, og ingen spørsmål er for dumme :) du kan feks høre om de har en egen ammeveileder, og helsesøster kan også se når du legger til barnet for å sjekke sugetaket.
Ellers er grønn slimete bæsj som en variasjon het normalt, men burde ikke være i alle bæsjebleiene over tid.
 
Back
Topp