Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 31 Mar 2011 #3 Jeg blir flau....seriøst... FLAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUn Martine er jo HELT idiot....ja..hun er HELT idiot..
Jeg blir flau....seriøst... FLAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUn Martine er jo HELT idiot....ja..hun er HELT idiot..
Nurkis*venter*nr2 Forumet er livet 31 Mar 2011 #5 Veldig glad jeg ikke har noen av de som lærer[8D] Syns den var best den kommentaren til hu ene: "Uff, det er så stress å bli voksen"[8D]
Veldig glad jeg ikke har noen av de som lærer[8D] Syns den var best den kommentaren til hu ene: "Uff, det er så stress å bli voksen"[8D]
2 tette Glad i forumet 31 Mar 2011 #6 hadde blitt lite imponert hvis jenta mi hadde vært i noen av de timene[&:][&o]
J Juliette Forumet er livet 31 Mar 2011 #9 - ska du ha kokt eller stekt kveite? - Faen, jeg blir så jævli provosert! Det blir for mye sånn sosialisme, rett og slett! Ha ha ha[:D]
- ska du ha kokt eller stekt kveite? - Faen, jeg blir så jævli provosert! Det blir for mye sånn sosialisme, rett og slett! Ha ha ha[:D]
Minnie Elsker forumet 31 Mar 2011 #10 ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Jeg blir flau....seriøst... FLAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUn Martine er jo HELT idiot....ja..hun er HELT idiot..
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa Jeg blir flau....seriøst... FLAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUn Martine er jo HELT idiot....ja..hun er HELT idiot..