Gullkorntråden!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Har ikke sett en slik tråd,så tenkte derfor å starte en:)
Tenker gullkorn fra både barn og voksne.

Kan ta en som sitter godt fordi den er fersk:P

I helga skulle vi på fjelltur og jeg hadde på meg lite flatterende rosa ullundertøy,gubben sperra opp øynene og jeg sa:- jada,vet jeg ser ut som en michelin figur...
Gubben:- jeg tenkte mer på en rosa elefant.

Begge bare brøyt ut i latter:D heldigvis for han så var jeg i godt humør;P

Kan ta en jeg og venninna mi ler godt av også den dag i dag; jeg gikk på videregående og bodde så og si hos venninna mi.Jeg hadde tannlegetime kl 9 eller noe sånt og stod opp grytidlig for å avbestille timen (hadde ekstrem tannlegeskrekk ). Jeg kom selvfølgelig til telefonsvareren da de ikke hadde åpnet og sa; "Hei det er Hanne.... jeg kan dessverre ikke ta tlf. ..Nei nei! Jeg kan ikke ta tannlegetimen! " hahaha tipper de fikk seg en god latter på tannlegekontoret :laughing002

Kan ta en jeg og venninna mi ler godt av også den dag i dag; jeg gikk på videregående og bodde så og si hos venninna mi.Jeg hadde tannlegetime kl 9 eller noe sånt og stod opp grytidlig for å avbestille timen (hadde ekstrem tannlegeskrekk ). Jeg kom selvfølgelig til telefonsvareren da de ikke hadde åpnet og sa; "Hei det er Hanne.... jeg kan dessverre ikke ta tlf. ..Nei nei! Jeg kan ikke ta tannlegetimen! " hahaha tipper de fikk seg en god latter på tannlegekontoret :laughing002
Hahaha:D det minnet meg om da jeg var rundt ti år å skulle ringe til ei venninne,kom til tlf svarer (jeg visste ikke hva det var engang da) og moren sa -Hei,du har kommet til *** og jeg svarte -hei,er *** hjemme? Men så fortsatte jo svareren og da ble jeg bare forfjamset og la på :P

Kom plutselig på at det må være en lignende tråd en plass,for jeg har jo skrevet om noe flaut eldstemann sa da han var liten....:P jaja!:P

Back
Topp