Gullkorn...

mia1986

Elsker forumet
Andre som opplever folk som sier de nest forunderlige ting?

Jeg går ikke over ens med min svigermor dessverre!! Men må jo møtes for mannen og ungenes skyld... I ettermiddag var vi der og så sier hun til meg "du er jo ikke sååå stor da, synes nesten at du var større før du ble gravid, jeg!"...

What?!? Jeg har nøyaktig 3 uker igjen til termin i dag. Mener dama at jeg var større før, enn nå som jeg er høygravid? :-P

Man kan selvfølgelig velge å tenke at hun mente det godt, og kanskje helst mente at jeg ihvertfall ikke hadde blitt så alt for stor i graviditeten. Men jeg kjenner henne dessverre godt nok til å vite at hun sjelden mener det hun sier godt. Og hun er ekstremt opptatt av at jeg ikke er tynn og pen nok... Men uansett, dagens "gullkorn"!

Få høre alle andres mer eller mindre hyggelige tilbakemeldinger da! :-)

Min mor til filletanta mi i dag: "Ja, begynner hun ikke å bli god og trinn da??"
Mente det visstnok godt, men å bli kalt "trinn" er i mitt hode det samme som å si at jeg er "smellfeit"...:-P

En vilt fremmed utlending spurte meg direkte ut av det blå ved blikkontakt "Twins?"
Jeg svarte ikke og gikk bare surt forbi..

Fra et barn i Bhg
" men korfor ønsket du at det skulle bli en gutt?"
Eller
" babyen din får jo bade hele tiden inni magen, det synest eg er urettferdig".

( førskolebarna altså. De har full peiling på alt visstnok!;))

Jeg får høre fra både min søster og svigerinne at jeg er kjempe stor og så ler de. Som om de var då slanke selv.
På toppen av det held har jeg faktisk holdt vekta mi ganske bra helt tilbudet hvor jeg bikket 10 kg!!!!!! Trodde jeg skulle besvime. Har jo holdt vekta fin og jevn og hadde for et par dager siden bare 7,5 kg. Hvordan kan man legge på seg 2,5 kg på et par dager???.....kjenner jeg ble frustrert nå.

En vilt fremmed utlending spurte meg direkte ut av det blå ved blikkontakt "Twins?"
Jeg svarte ikke og gikk bare surt forbi..

Huff nå måtte jeg le... :-P tror jeg å hadde gått surt forbi..

Har fått høre (opp til flere ganger faktisk) fra elever "hæ? er du gravid? men du er jo ikke tjukk en gang". Den er forsåvidt bare hyggelig, men tenker de har litt feil bilde når de inni hodene sine kaller gavide for tykke. Ellers fikk jeg høre fra en kollega på fredag (mens hu tok på magen min, noen jeg virkelig ikke kan fordra) "hvordan går det? gleder du deg til å bli ferdig? hvor lenge var det du hadde igjen? 4 måneder ikke sant?" Ehe... tja, nei mer sånn 5 uker :-P Er det mulig? Jeg er kanskje ikke så stor, men du ser forskjell på meg og en annen kollega som skal ha i april ;)

Fått ny sjef og møtte han i dag da han sier; "skjønner godt du er sykemeldt så stor som du er nå"... hahaha, kunne ikke anna enn å flire :D

Satt her og gulpet opp desserten.. :-( fikk bringebær og blåbær med krem av mormor, og det ble litt mye for min sarte mage.. også kommer det fra lillebror: "kanskje du har blitt en ku?" Jeg trudde jeg skulle daue :-P heldigvis er ikke maten kua drøvtygger så sur hvis ikke hadde hun hatt et problem :-P

Her e det flerne så har sagt de ikkje ser på meg at eg e gravid (spesielt eldre damer). Eg blir skikkelig lei meg for eg har stor gravidmage (i mine øyne), tydelig kul, ingen tvil liksom, så då må de jo meina eg e smellfeite!!

Jeg får høre fra både min søster og svigerinne at jeg er kjempe stor og så ler de. Som om de var då slanke selv.
På toppen av det held har jeg faktisk holdt vekta mi ganske bra helt tilbudet hvor jeg bikket 10 kg!!!!!! Trodde jeg skulle besvime. Har jo holdt vekta fin og jevn og hadde for et par dager siden bare 7,5 kg. Hvordan kan man legge på seg 2,5 kg på et par dager???.....kjenner jeg ble frustrert nå.
Akkurat det opplevde jeg å for en uke siden....ikke spør how

Her var det mange fine gullkorn!!! Fantastisk lesing, for man må tross alt bare le av dem :-)

Jeg og mamma var på julemarked i hjembygda mi da vi møtte på en gammel kompis av pappa. Han dulta mamma i skuldra, pekte på magen min og sa: "Hun der har fått i seg noe hun ikke har spist! Hehe". Mamma holdt på å le seg ihjel ;)

Vet ikke om det er gullkorn, men alle jeg møter spør om jeg har pyntet til jul enda.. Sier bare vi har pyntet til advent iallefall...

En av våre nabo spurte samboeren om han har vært og luftet litjkarnen :) det er nesten frekt å si noe sånnt :)

Får du vasket beina dine og dåsa di når du er så stor?

Dette spm kom fra mormoren til mannen. Hu pleier å si ting hu ikke burde. Så burde vel sett den komme. Hehe.

Back
Topp