Gullkorn

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Er det noen som har noen artige gullkorn?
Det kan være fra deg selv, mann/frue, barn, gamle fru Hansen eller katta til naboen.

* okt08 og jan13 <3 *

For en liten stund siden var vi hos svigers. A og svigermor lekte, før hun måtte ordne noe. Hun sa da til A "et lite øyeblikk"
Hvorpå han svarer med en oppriktig mine "JEG er et lite øyeblikk!".
Det er jo forsåvidt sant, men gudene vet hvor han har det fra. :p

Han er veldig opptatt av anatomi, og kan selvfølgelig en del om blomsten og bien. Bl.a det med at gutter har små rumpetroll i pungen som kan lage babyer.
Tidligere i dag sto han i trusa og beundret underlivet sitt. Han sto slik en stund før han sier "hei, barna mine! Når jeg blir voksen skal dere komme ut derfra, og da skal jeg lære dere å spille angry birds!".

* okt08 og jan13 <3 *

Helt fantastisk! Syns jeg ser han! :)

Jeg skulle skifte på en gutt jeg passet en gang som var halvt svensk.. Midt i bleieskiftet utbryter han "vi e pojkarna og vi har snopp!" han var vel rundt to eller noe! :) søtingen :)

For en liten stund siden var vi hos svigers. A og svigermor lekte, før hun måtte ordne noe. Hun sa da til A "et lite øyeblikk"
Hvorpå han svarer med en oppriktig mine "JEG er et lite øyeblikk!".
Det er jo forsåvidt sant, men gudene vet hvor han har det fra. :p

Han er veldig opptatt av anatomi, og kan selvfølgelig en del om blomsten og bien. Bl.a det med at gutter har små rumpetroll i pungen som kan lage babyer.
Tidligere i dag sto han i trusa og beundret underlivet sitt. Han sto slik en stund før han sier "hei, barna mine! Når jeg blir voksen skal dere komme ut derfra, og da skal jeg lære dere å spille angry birds!".

* okt08 og jan13 <3 *
Herlig :-D

Passet lillesøstern min på 3år i går. Satt å så på kaptein sabeltann (tegnefilm), når grusomme gabriel kommer gående opp fra vannet sier hun plutselig "jøss"!

*Emma020213*
*fra app'n*

Når jeg var lærling (ambulanse) så prøvde søsteren min å forklarte de 2 elste tantebarna på 5 og 3 år at jeg kjørte veldig syke barn og voksne. Og hvis de noen gang ble syke så kanskje jeg kom å henta de med ambulansen.

Når de får tenkt seg litt om sier elstetøtta "Mamma! Er det hun som kjører folk til himlen også?" :) Så søtt og voksent tenkt da :)

*mobil app*

I dag er det blodårer som er det store. Han har studert håndleddene til alle sammen og kommet til en konklusjon;
gutter har blått blod, og jenter har lilla. :p

Fortsatt på blodårer; han drev og kosa med øret mitt i sted (han har holdt på med ørekosing siden han lå i magen), og utbryter plutselig: "Mamma? Holder ørene dine på å falle av, sånn som du har sagt? De er helt lilla bak!" Tihihi...

En barndomsvenn av meg fortalte om guttungens første møte med blod.. Han hadde fått skrubbsår på kneet og ropte i fortvilelse "pappa pappa - syltetøy på kneet!" :-)

Min venninne fikk et sms-pling på telefonen, hvorpå hennes datter på 5 år utbryter: "Mamma! Du fikk en melding på Fuckbook!!"

Kanskje ikke helt et gullkorn,men har ledd litt i ettertid!
Lille og jeg skulle vekke fruen,klokka var vel rundt ti,hvorpå fruen utbryer"åh,det hadde vært godt å sovet til ett en dag!" da måtte jeg bare parrere med "åh,hadde vært godt å sovet mer enn tre timer sammenhengende " :P

Back
Topp