Gullkorn

mie84

Glad i forumet
Har ofte gått å tenkt på at jeg burde skrevet ned alt det herlige barna sier når de er små <3 får man glemmer jo så utrolig fort...

I barnehagen til jenta vår på 3,5 år fortalte de at de hadde samlet alle barna i garderoben hvor de har bilder av barna og foreldrene. Så skulle alle fortelle hva mor og far heter. Da det ble jenta vår sin tur hadde hun svart at pappa heter Michael og mamma hun heter Sjefen! :P De hadde ledd godt da!!! Heehhhe =D

Haha! Ja, jeg begynte på ei liste en gang, men det kokte bort i kålen og nå er den lista søkk vekk... Det er helt utrolig hvor mye rart de kommer med, og hvor mye de får med seg av det som skjer rundt dem! Fantastiske små <3

Ja, de er herlige <3 <3 Har en tanke om å lage en scrappebook en gang med masse bilder og noen gullkorn som jeg ønsker å ta vare i all fremtid <3
Synd du mstet listen da, det er jo en skatt!

Ja man burde absolutt lage en sånn bok med gullkorn fra de skjønne små :) De sier jo så utrolig mye rart og morsomt! :D

Ja de er morsomme.
Jeg hadde en liten samtale med min datter på 3,5 i dag.

HL: Mamma, jeg må snakke med pappa. Kan vi ringe han??
Jeg: Hva skal du si til pappa da?
HL: At jeg er sulten!!
Jeg: Ja men kjære deg, mamma kan jo gi deg mat..
HL: Åja! Så bli med på kjøkkenet da vel!!

Hahaha det er jo viktig å ringe pappa på jobb og få han til å kjøre hjem for å lage mat til prinsessa si ;)

Når vi først snakker om havet, skal vi ikke ta oss litt vann? sa min her om dagen, det var en dag hvor nesten alle setninger startet med "når vi først snakker om" ;)

Jeg har prøvd å notere etterhvert som barna kommer med gullkorn eller kromspring, men i det siste har jeg ikke hatt notatblokk framme og da blir det så fort avglemt, legger frem blokk og penn igjen nå ;) Før pleide jeg også å ha en liten spiralblokk i veska, veldig greit så fikk jeg virkelig notert fortløpende, må prøve å få skaffet meg en ny.

Herlig:) husker noen min datter sa for litt siden også. Jeg hadde ordnet håret hennes i to fletter. Også når vi var ferdige sa hun med snurt stemme: mamma da, jeg vil ikke ligne på Pippi! Også var svigers her i helgen og da spratt det ut av henne: dere får kose dere i sengen. Fikk oss en god latter alle sammen

Back
Topp