Gullkorn!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Teodor er som kjent veldig fasinert av Brannmann Sam, og har sett ganske mye på det. I de filmene har vi jo Georg som bor sammen med moren over butikken hun eier. Han snoker ofte i varene i butikken, og nasker titt og ofte snop eller frukt. 
T var med på butikken i går og begynner selvsagt å tafse på alt godteriet som er strategisk plassert foran kassene. 
Etter å ha bedt han slutte et par ganger og sagt navnet hans litt mer alvorlig, sier han: "Nei mamma, Tedor heter Georg!"
emoticon
Flere med gullkorn fra de små?

Haha :) ikke rart han syntes det var lov da!

Her har hun blitt ganske veslevoksen i det siste og avslutter setninger med: "skjønner du", "sånn er det, mamma" og "tenk på det du pappa, tenk på det".

Må smile av henne mange ganger om dagen :)

Hehe, så søt hun er =)

Prinsesse Jasmin skrev:
jeg fikk en skikkelig klar beskjed av henne på sykehuset igår, etter at legen hadde vært der fikk hun en is av sykepleieren
jeg prøvde å tulle litt med henne og spurte om jeg fikk isen hennes, da fikk jeg klar beskjed nei.

så spurte jeg hvorfor ikke, fikk da beskjed: jeg auua, jeg is....du itte auua, du itte is....du kjøpe is i tikken sjøl.....

Hehe, ja man får høre det! =) 
T er fæl på å stikke av når vi er utendørs, handler osv. Så vi snakker ofte om å ikke "stikke av" og høre på mamma og pappa osv. 
Vi var på et stort varehus for litt siden, så gikk jeg bort for å se på noe og da roper han: "Mamma, IKKE bare stikk av!" Hører oss selv ofte i han ja, hehe.

Må fortelle om en av Kristoffer sine.

Jeg har som en regel at han skal gå inn på rommet sitt å leke når han er ferdig å spise middag og jeg fortsatt ikke er ferdig.

En gang  jeg var ferdig å spise sier han: Mamma, ferdig å spise?

Jeg svarer: Ja det er jeg.

Han sier: Mamma gå på rommet sitt.

Jaja, han hører nå etter hva jeg sier :-)

Hehe, ja de får med seg hva som blir sagt og gjort ja!
Vi har en skikkelig apekatt i hus om dagen =)

Back
Topp