"gullkorn"

Vand

Forumet er livet
(Forhistorie: hun vil jo så gjerne få øredobber, og hun har fått beskjed om at hun skal få hull i ørene når snøen er borte)

Snuppa står på stolen ved siden av meg, og leker og drar meg i øret. Ser på øredobbene mine og sier:

Hun: mammmmmmma......... Emmeli få høl i øran, snøen e ferdig no

Jeg: Snøen er ikke borte ennå, bære se ut vinduet

Hun: Nei mamma, snøen e ferdig. Ser ingen snø-.... (så holder hun hendene foran øynene)

Så nå har jeg lyst til å gjøre ett stort "feilgrep" og gi henne hull i ørene på lørdag[8D][8D][8D]

nåh.... så søøøøøøøøøøøøtt!

for en hærlig jente du har, jeg hadde smelta!

HAHAHA Emmeli ekke dum gitt!! [8D]

herlig!!

spørs jo bare om du er klar for kampen om å ikke pille på ørene d?!

Å, å søtt [:)] Jeg har lovt Nelly øredobber når hun gir ifra seg smokkene sine. Men hun har bare sagt at hun vil ha øredobber et par ganger. Så ikke sikker på om hun egentlig er så intressert av å ta hull i ørene ennå. Og tror ikke hun er klar til å gi slipp på smokkene sine heller. Men håper hun legger dem i skattekisten til Sabeltann i sommer.

ORIGINAL: chrichri

nåh.... så søøøøøøøøøøøøtt!

for en hærlig jente du har, jeg hadde smelta!

enig.. måtte flire nå[:D]

ORIGINAL: TauZa

herlig!!

Ja, det gjør vi lett[;)] Men måå vel vente til vinteren er "ferdig".... er mye greiere uten lue[;)] Men det er himla vanskelig å vente nå når hun er sååå søt.... [8D]

Men hun er jo lett å avspore da, for da jeg spurte om vi skulle ta hull i ørene på lørdag, var svaret: "Lørdag GODTERI!!!!!!!!" [:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: TauZa

herlig!!

Ja, det gjør vi lett[;)] Men måå vel vente til vinteren er "ferdig".... er mye greiere uten lue[;)] Men det er himla vanskelig å vente nå når hun er sååå søt.... [8D]

Men hun er jo lett å avspore da, for da jeg spurte om vi skulle ta hull i ørene på lørdag, var svaret: "Lørdag GODTERI!!!!!!!!" [:D]

Hahaha liker lørdager med andre ord.. hadde nok venta til kulda var over med tanke på lue ja.. blir sikkert mer irritert og mer unødvenig vondt[;)]

Back
Topp