Gullkorn :)

Markmusa

Gift med forumet
Jeg vil høre de siste gullkornene barna deres har kommet med [:D] Det er jo så utrolig søtt med velsevoksne små 

Mitt bidrag er når jeg hørte størstegutten rooooope fra badet (når han satt på do) : MAMMA....!! Jeg trenger aviiis! Hehehehehehe..... Mon tro om han slekter på pappan sin? [;)][8D]

Edit: Jeg kom forresten på en episode fra i sommer: [:D]

T: Mamma se den snegla da!
Jeg: mhm jeg jeg ser det...
T: Skal jeg tråkke på den?
Jeg: Nei stakkars liten! Da dør den jo!
T: Ja men den SA den ville dø...!

"HEEEEEEEEEEEEIIIII PAPPA!!!!:D:D" med lengtende stemme, til en stakkars fremmed ferjebilletør. (Noen timer siden...)

Jeg:  Husker du at vi reiste med fly for noen uker siden??
Han: JA!:D
Jeg: Hvem var det vi besøkte da?
Han: "Elin", "Kim", "Marius" og "Hedda"!!
Jeg:  Og hvor bor de da?
Han:  *helt stille noen sekunder før han snur seg, ser på rompa si og peker*  OPPI DER!!!!

ORIGINAL: Bleiemos

"HEEEEEEEEEEEEIIIII PAPPA!!!!:D:D" med lengtende stemme, til en stakkars fremmed ferjebilletør. (Noen timer siden...)

Han:  *helt stille noen sekunder før han snur seg, ser på rompa si og peker*  OPPI DER!!!!

jeg leeeeer!!!

skjønte den ikke[:-]

ORIGINAL: Qualitas

Er ikke så mye annet å skjønne enn at 3åringen fikk det for seg at et vennepar av meg og barna deres bor oppi der sola aldri skinner...[8D]

Når jeg hentet småen i barnehagen på torsdag, så sa jeg at hun ikke måtte spise den skittne snøen, da sa hun med alvorlig stemme at hun hadde spist slik snø i barnehagen før i dag, og da hadde hun fått tvillinger i magen.. Jeg latet som jeg ble helt sjokkert og sa: nemmen i alle dager Sara? hva er det du sier, har du tvillinger i magen?  Hun svarer da: ta det med ro mamma, jeg bæsjet de ut i do, så nå er det tomt i magen igjen.[8|]

Hadde en liten flause rett før hun sa dette og, vi gikk å snakket om en gris som heter Oscar, som vi pleier å besøke når vi går tur ved langegården. Så sier hun: mamma er det en gris? og jeg svarer Ja, det er en gris ja. Og der får jeg ett kjempe stygt blikk av en dame som vi gikk forbi, for hun trodde jeg hadde sakt ja til at hunden hennes var en gris. Sara hadde tydligvis spurt og pekt på hunden om det var en gris. Det verste var at hunden lignet på en gris og.. Og Sara sa selfølgelig høyt at det var rart at damen gitt tur med grisen, og om vi og kunne få en sån gris.

ORIGINAL: Qualitas

Er ikke så mye annet å skjønne enn at 3åringen fikk det for seg at et vennepar av meg og barna deres bor oppi der sola aldri skinner...[8D]

åå[8D]

Kom på en til forresten...!

Min sønn var for ei stund siden veldig opptatt av fiskebåter, og dette var desverre før han klarte å uttale ordet skikkelig.. Så var vi på butikken en dag, og da vi kommer til kassekøa ser han at det ligger en fiskebåt like utenfor butikken.. Og han klarer altså å ROPE følgende:  "MAMMA!!!! FITTE VÅÅÅÅÅÅÅT!!!!!!!!!!"    [&o][&o][&o][&:][&:][&:]

ORIGINAL: Thothamon..

Når jeg hentet småen i barnehagen på torsdag, så sa jeg at hun ikke måtte spise den skittne snøen, da sa hun med alvorlig stemme at hun hadde spist slik snø i barnehagen før i dag, og da hadde hun fått tvillinger i magen.. Jeg latet som jeg ble helt sjokkert og sa: nemmen i alle dager Sara? hva er det du sier, har du tvillinger i magen?  Hun svarer da: ta det med ro mamma, jeg bæsjet de ut i do, så nå er det tomt i magen igjen.[8|]

Hadde en liten flause rett før hun sa dette og, vi gikk å snakket om en gris som heter Oscar, som vi pleier å besøke når vi går tur ved langegården. Så sier hun: mamma er det en gris? og jeg svarer Ja, det er en gris ja. Og der får jeg ett kjempe stygt blikk av en dame som vi gikk forbi, for hun trodde jeg hadde sakt ja til at hunden hennes var en gris. Sara hadde tydligvis spurt og pekt på hunden om det var en gris. Det verste var at hunden lignet på en gris og.. Og Sara sa selfølgelig høyt at det var rart at damen gitt tur med grisen, og om vi og kunne få en sån gris.

Jenta vår står med bokhylla idag mens mannen styrer med noen ledninger bak soffaen.
Så setter han seg ned, og hun kommer bort med en bok.
Så strekker hun frem boka : Gidder du? [:-]

Jeg holdt på å le meg i hel!
... skal tro om jeg alltid sier: gidder du å ..... ( fyll inn: hente ved, fyre opp, vaske opp, lage middag osv )

Så hun lurte på om han gadd å lese for henne[X(]

Samboeren tok på seg jobbeklærne - selvlysende gult da han jobber med veivesen osv!!

L : Skifter du?
Sambo : Ja :)
L : Hva skal du da?
Sambo : Jeg skal på jobb :)
L : Åja!! Men får du lov å jobbe i kosedress da?

[:D]

Kom på en til forresten...!

Min sønn var for ei stund siden veldig opptatt av fiskebåter, og dette var desverre før han klarte å uttale ordet skikkelig.. Så var vi på butikken en dag, og da vi kommer til kassekøa ser han at det ligger en fiskebåt like utenfor butikken.. Og han klarer altså å ROPE følgende:  "MAMMA!!!! FITTE VÅÅÅÅÅÅÅT!!!!!!!!!!"    [&o][&o][&o][&:][&:][&:]

hahaha[:D][8D]

Og sønnen min skulle hjelpe meg å bære klær opp fra kjellern! Mens han sortere sier han ; Den er min, den er min, den er (storesøster) sin, den er (sambo) sin .. og DEN .. det er PUPPA sin [:D][8D]

Gad, kom på en til.

Ista når vi var hos svigers, hun står over onkelen sin og de tuller med en dukke.

Gulliks: Jeg har på bleie.
Jeg: Ja, det har du.
Gulliks: Onkel har ikke bleie?
Jeg: Nei, onkel er voksen så han har ikke bleie.
Gulliks: Mamma har damebleie på!
Jeg: eh..[X(]... jahm.

Back
Topp