Gullkorn????

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Kommer det mye festlige gullkorn fra barna om dagene eller????

Her kommer de støtt og stadig og jeg må si jeg har litt problemer med å ikke le meg i hjel noen ganger [8D]

Så, få høre noen da [:)]

Oi, kommer ikke på noen i farta, men ja... de kommer daglig så vi ler oss skakk ihjel..
og om det ikke er muntlig, så er det kroppsspråk....

Er ikke lenge siden han forresten kunne fortelle meg at jeg hadde GAMMEL tiss [8|][8|]

ORIGINAL: Frk.Chicka

Oi, kommer ikke på noen i farta, men ja... de kommer daglig så vi ler oss skakk ihjel..
og om det ikke er muntlig, så er det kroppsspråk....

Er ikke lenge siden han forresten kunne fortelle meg at jeg hadde GAMMEL tiss [8|][8|]

Innskrumpa eller??? [8D][:D][:D][:D][:D]

Håkon peika på lille kulemagen til sambo i går, så spurte han "pappa, hva har du inni der???" Så røska han opp skjorta hans og utbryter "åååh, bare magen?? "
Lo så jeg holdt på å pisse på meg[:D]

Var nok mer heller at det holdt på å komme ut hårstubber etter en lang tids barberingspause...[8D]

Hehe.... vitti chicka [:D]

Hadde besøk av ei venninne for en stund siden og celine fløy rundt som vanlig.
Plutselig sier hun: 'mamma, du har liiiiiten rumpe...og *** har liiiiten mage og pappa, han har stooooor tiss' [&:]

Fikk oss en god latter kan man si..... [8D]

Hadde dødd av latter da jeg Beijbi!!

ORIGINAL: Emba_Larsen

Hadde dødd av latter da jeg Beijbi!!

Hehe....jeg sleit godt da altså....! Ler av det enda merker jeg... og gubben blei bare superfornøyd [8D]

Får ikke håpe hu sier sånt i barnehagen da [&:]

Vi var på hyttetur i sommer, og på den hytta var det bare sånn type snurredass.
Rett etter at vi hadde kommet opp der måtte Celine på do, så vi gikk inn på badet, og jeg åpnet opp dolokket.
Celine Kikket bare skeptisk ned i hullet der og sa: Jeg kan vente litt jeg mamma... [:D]

På en annen hyttetur ligger vi i senga og prater sammen.
Celine: Jeg har baka en stoooor kake!! (peker opp i lufta for å vise)
Jeg: mhm
Celine: Du følger ikke med du. Se da mamma!
Jeg: Ja jeg ser jeg! Du har baka stor kake (også tar jeg pekefingeren bort til hennes)
Celine: IKKE TA PÅ KAKA DA!!!!

[:D][:D][:D]

Også er det en som kommer ofte, stort sett hver gang jeg ber henne om å slutte å mase...

- Jeg maser ikke mamma, jeg bare prater med deg.

[:D][:D][:D]

Hehe flere gullkorn her ja

Nathalie kommer med litt av hvert innimellom. Har sagt flere ganger: mamma, du har ikkje baby i magen lenger-no er det bare rusk og rask inni der[:D][:D]

Back
Topp