gullkorn fra sambooo

chrichri

Forumet er livet
morsdag og valentines day så tætt? e d lov d?

øh... hehe... men får man noen oppmerksomhet noen av dagene?? naup[&o]

ORIGINAL: chrichri

morsdag og valentines day så tætt? e d lov d?

øh... hehe... men får man noen oppmerksomhet noen av dagene?? naup[&o]

grrrr jeg begynner å bli ganske lite glad i mannen din nå jeg!![>:][>:][>:] Du fortjener den oppmerksomheten altså! syns du skal sette foten ned imorgen og skrike ut din misnøye med hans oppførsel disse to dagene altså! (tenker at han kanskje ikke klarer å merke at sin kjære trenger og fortjener den oppmerksomheten). Fortell han hvor skuffet du er og såret over at han bare later som ingenting..[&o] du har vell gjort noe til farsdag vell?

syns virkelig det var ett gullkorn!!!!!!!! [:D][:D][:D] Men toskemannen burde gitt deg en oppmerksomhet!!!!!!![>:][>:][>:]

ORIGINAL: Vand

syns virkelig det var ett gullkorn!!!!!!!! [:D][:D][:D] Men toskemannen burde gitt deg en oppmerksomhet!!!!!!![>:][>:][>:]

[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Vand

Vet det er klisje, men jeg kan virkelig bare si en ting.. MANNFOLK... noen ganger så fatter jeg ikke at det er mulig, å ikke bruke antenne sine LITT [>:]

Sært å ikke gi noen form for positiv opperksomhet, men allikevel REGISTRERE at DET ER MORSDAG og VALENTINESDAG!? [8|]

*sender en skjennepreken til han for deg*

[:D]

takk takk...
godt å få d ut...[;)]

Back
Topp