gullkorn fra N

Looney

Forumet er livet
VIP
N fikk jo en kusine her om dagen og dette snakket vi om ved middagsbordet i går

Mamma: tante lsibeth har fått bebien sin
N: har kusina kommet?
M: ja nå er den kommet ut av magen
N: Hvor er magen nå da?
M: nå er magen borte
N: har magen detti på gulvet?[:D][:D]

Ikke så lett å skjønne dette her tydligvis. N spurte nemlig i morges og hvor magen har blitt av...........[:D][:D]

Hahahaha.... de er herlig nysgjerrig nå!!![:D][:D]

Tidligere her lurte han på hvor håret til morfra var blitt av. Om han hadde kastet det i søpla[:D][:D]

Hahaha  genialt!![:D]

Mini her lurte på hvor tissen min var for en god del mnd siden!![8D] Trodde ikke meg da jeg sa at jeg ikke hadde sånn guttetiss!?![8|][8D][:D]

hehehe! [:D][:D]
Her er det myyye hvorfor hvorfor hvorfor hvorfor? [X(][:D]

hehe, herlig!!
Mye spørring her også, koffor ditt og koffor datt..!!

ORIGINAL: Shopoholic

Haha nå er dem herlige altså! [:D]
[:D]

ORIGINAL: suki

Hehe! Vi ler daglig av TS sine kommentarer også.
Kjenner oss selv igjen i mye av det hun sier bl.a. Sånn som i dag tidlig når NM var pliktoppfyllende og gjorde som storesøster ba om, så sa TS; så flink du var nola, jeg er stolt av deg! [:)]

Ellers blir det mye tissbæsjpromp prat. Bl.a. byttes sangtekster ut med nevnte ord, og det er jo ikke så sjarmerende!! [&:] 

Den tissbæsjpromp perioden hadde N og, og ikke alltid like sjamerende. Blant annet når vi var på forballkamp og han heiet høyt: "Heia Lillestrømbæsj heia lillestrømbæsj". Da var mammaen stolt!!

n driver og hele tiden og sier: "jeg synes du er så snill jeg mammaen min" Og fisker etter at jeg skal si det samme tilbake[:D] I går sa han: "jeg synes du er den snilleste mammaen jeg har" Da måtte jeg spørre om han hadde mange mammaer å velge mellom siden jeg var den snilleste[:D][:D]

Back
Topp